CAPS bleef hangen


Ik zit soms wel eens te chatten en dan laat je soms wel eens je caps lock
aanstaan. Als je dan op Enter drukt dan sta je te schreeuwen en wordt je
direct gekickt. Daarom vond ik bovenstaande wel een leuke…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn mening. Bookmark de permalink .

14 reacties op CAPS bleef hangen

  1. Martin zegt:

    Whaahaa die krijgt de wind van voren…;-0

  2. Patrick zegt:

    WAS DAT ALTIJD AL

  3. annajee zegt:

    Hahaha WAT ZEG JE????

    ik vind hem ook LEUK 😀

  4. jager zegt:

    IK HOOR JULLIE REACTIES NIET 🙂

  5. linda zegt:

    WAT ZEG JE?????????????????
    WHAHAHAHAH

  6. oma zegt:

    Ha jager,

    Heb je vakantie?
    Je heb zoveel logjes staan. oma

    nu voor doven en slechthorende:

    HEB JE VAKANTIE?

  7. Karel zegt:

    Schreeuw eens lekker door!::P

  8. Redstar zegt:

    IK HEB DAAR OOK WEL EENS LAST VAN. HET IS NIET ANDERS :))

  9. Liesbeth zegt:

    heEL IRRITANT IS DAT!;)

  10. Renesmurf zegt:

    NOU JA ZEG, DAT KAN TOCH EEN KEER GEBEUREN!

  11. poppie zegt:

    Nou die is gelijk DOOF !!!!!!
    Hahaha

    WENS JE EEN FIJN WEEKEND !!!
    HEB JE ME GEHOORD ??

    Liefs uit het poppenhuisje

  12. Yvon zegt:

    kan het wat zachter!!!

    JAGERRRRR :rotfl:

Geef een reactie

