Auto wassen


Vandaag was het weer eens echt zo’n auto was dag. Natuurlijk doe ik dat
soort dingen niet zelf, maar hij glimt wel weer! Het was al weer even geleden!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Auto wassen

  1. Patrick zegt:

    Zo dat is ook weer gebeurd zondag geen tijd voor met moederdag.

  2. linda zegt:

    whahaha zo warm was het niet!!

  3. roland zegt:

    hhahh zij kunnen het ook bij mij doen hoor

  4. Renesmurf zegt:

    Die auto wordt er wel schoon van, dat geloof ik graag!

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    ik doe iets verkeerd, meestal de koude wasstraat. oma
    Ot.Je verzoekje is geraaid in de show.

  6. pleeboy zegt:

    dat is mijn auto, jij deed alles op de fiets toch:-)

  7. Pasula zegt:

    Ik ga meestal met de trein en die heb ik nog nooit gewassen zien worden.

  8. Redstar zegt:

    Als ze hem van binnen onderhanden nemen kun je ook leuke foto”s nemen 😀

  9. Yvon zegt:

    Jager..ja Yvon..jij doet toch alles met de fiets zei u een tijdje terug bij mijn verkeersbordentest :)) :))
    Whahahahhaa jij ga door de mand vallen..anyway mijn auto moet echt nodig een beurt krijgen,jajajaja ik ga wel weer naar die wasstraat hah hah

  10. jager zegt:

    @ALl: Hierna hebben ze mijn fiets ook nog onder handen genomen hoor!:P

  11. Yvon zegt:

    Zei die snel :rotfl:

  12. pleeboy zegt:

    zat je zadel er ng wel op na afloop?:-)

  13. francky zegt:

    mijn auto moet dringend een wasbeurt. Zijn die dames nog steeds beschikbaar daarvoor ? Mijn buurman zou dit ook op prijs stellen.

Geef een reactie

