Opzouten met die Toppers en dat geneuzel!

Eigenlijk wilde ik er niks over schrijven want het is iets wat ik niet volg en ook al jaren niet gezien heb. Ook deze keer heb ik het niet gezien maar je kon er bijna niet aan ontkomen op de tv of in de krant. Het was overal en velen waren enthousiast over de Toppers.
Mij kan het weinig schelen of ze meedoen, doorgaan of winnen maar laat me dan ook met rust en maak er geen wereld nieuws van dat ze niet in de finale zijn gekomen. Ruim twee en een half miljoen mensen wisten dat al want die hadden gekeken en die hebben waarschijnlijk net zo genoten als de baby hiernaast maar al die andere Nederlanders wilden het dus niet weten en kijken liever naar echt nieuws. Gelukkig is het nu weer voorbij!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn mening. Bookmark de permalink .

12 reacties op Opzouten met die Toppers en dat geneuzel!

  1. linda zegt:

    whaha, er patrick maakt er een social-gaming-topic van…
    ik kijk niet, nooit gedaan
    en het intreseerd e ook niet
    … proest..

  2. jager zegt:

    @Linda; oeps, ik ga toch nooit tegen de topics van patrick in? Hhahahah

  3. travel zegt:

    Mijn gezicht leek ook op die van de baby 😦

  4. Yvon zegt:

    Voor het Volk en Vaderland..zei Goordon

    Hebbie het ooit zo zout gegeten Jager pfff vreselijk gewoon..heb dus ook niet gekeken en kijk dat nooit maar al die ophef erover en die delfts blauwe pakken en fietsen..zal een lekker centjuh gekost hebben..maar daar lulle we niet over *zucht*

    Weekend Jager,neem er een pilsie op ga ik die jillz proberen 😉

  5. Yvon zegt:

    Tsss lees ik Lin bij je: het social gaming thema ja ja ja door wie is Patrick op dat idee gekomen?

    Juist ja: Lin dus whahahahahaha :rotfl:

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Natuurlijk onkom je er niet aan, its big money.
    Helaas komen ze ook weer terug. oma

    Ot.Je verzoekje is geraaid in de show.

  7. Renesmurf zegt:

    Het stond zelfs op de voorpagina, met een dikke dame? ik dacht, dat is toch geen topper?
    Maar geen zin om uit te zoeken, laat maar zitten.

  8. ben Stulen zegt:

    Heerlijk…. morgen is de finale…

  9. pleeboy zegt:

    het enigste waar ik plezier aan heb gehad is die verkrachting van Gordon, en daar nemen we er nu eentje op:-)

  10. Redstar zegt:

    En nu moeten we Gordon nog enkele weken horen nahuilen omdat z eniet door zijn. 😦

    😀

  11. poppie zegt:

    Nou Jager ik heb ook niet gekeken hoor,boeit mij ook niet .
    Ik horden het op het nieuws dat ze niet door waren gegaan…tja was wel te verwachten eigelijk haha.

    ** Fijne zaterdag ..liefs poppie **

  12. annajee zegt:

    Vanaf dag 1 heb ik het gezegd… ze maken geen shine van kans 🙂

Geef een reactie

