Veilig een boompje kappen?


Ik weet eerlijk gezegd niet wat het verder voor moet stellen maar ze hebben
in ieder geval een helm op en laarzen aan en de boom is om!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Veilig een boompje kappen?

  1. Terrebel zegt:

    Promotie-aktie voor het vak van houthakker?

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    Ha eindelijk een vrouw in de bosbouw, veiligheid voor alles. oma

  3. pleeboy zegt:

    op deze manier is het wel arbeidsintensief:-)
    maar wat maakt het uit op deze manier:-)

  4. Redstar zegt:

    Het is op cursus ‘uit hout dildo snijen’ maar ze moesten zelf een goed stuk hout zoeken 😀

  5. Yvon zegt:

    Ben je lekker in het bos aan het wandelen..niets vermoedend.
    Moet een uitzonderlijk gezicht zijn geweest..en vergeet vooral je helm niet op te zetten 😀

  6. NickN zegt:

    Omdat ze geen kleding hebben moeten ze een boom kappen om vervolgens een vuurtje te maken…….. of zo iets

  7. Renesmurf zegt:

    Wel zonde van de boom!

  8. Ben Stulen zegt:

    Hebben ze niets anders te doen ????

  9. Pasula zegt:

    Sommige dingen kun je toch beter met kleren aan doen.

  10. poppies zegt:

    Whahaha ik zit net aan me eerste bakkie om bij te komen…zit ik gelijk tegen een blote kont aan te kijken *LOL*

    Fijne week jager.

  11. Martin zegt:

    Whahaaa sexbommen..maar ik zie geen kerels gelukkig..lolzzzz.

  12. Hilda zegt:

    een werk-nudisten-vakantie-kamp-voor-vrouwen?!

  13. Patrick zegt:

    Vrouwenwerk zo te zien

  14. Liesbeth zegt:

    whaaa puur natuur dus!

Geef een reactie

