Bijna weer iets te vieren!

Het is nu al bijna een jaar geleden dat ik het voor het laatst deed en over een maand ga ik de eerste verjaardag ervan vieren.
De beste beslissing die ik in jaren heb genomen maar ook de moeilijkste sinds lange tijd. De gevolgen zijn alleen maar positief en ik geniet er nog iedere dag  van. Ik kan ook niet zeggen dat ik aspecten ervan mis, zoals het rollen met mijn vingers, de geur ervan en natuurlijk de bezigheid zelf ongeveer ieder uur.
Ik ben thuis nog wel de enige die de beslissing heeft genomen want de rest is er nog steeds mee bezig maar men probeert wel te minderen. Toch is het iedere keer wel weer die geur als ze weer binnenkomen na de daad te hebben gedaan die mij het meeste stoort. Die geur die je als gebruiker niet ruikt maar als niet gebruiker overkomt als de geur van de dood.
Nog een maandje dus en dan is het zover dan heb ik een jaar niet gerookt!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

10 reacties op Bijna weer iets te vieren!

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Als je zelf niet meer rookt gaj e het ook anders beleven, en de geur is ook irritanter.
    Mede door dat je je er tegen verzet, maar nog 30 dagen en dan geef je een blowparty. oma

  2. Renesmurf zegt:

    Die maand red je ook nog wel.
    Vast.

    Succes er mee!

  3. pleeboy zegt:

    je begint een echte anti roker te worden:-)

  4. Karel zegt:

    Goeso jager zet door, het is heerljk als niet roker:P

  5. Ben Stulen zegt:

    Ik steek effe een sigaartje op….

  6. Redstar zegt:

    Gefeliciteerd Jager. Ik zit zelf nu over de anderhalf jaar heen, en het was de beste beslissing die ik toen nam 😀 En idd, die geur kan enorm storen.

  7. Yvon zegt:

    Extreme good Jager

    *geeft pluim*

  8. Pasula zegt:

    Ik vind het knap! Zelf ben ik na 2,5 jaar gestopt te zijn geweest weer begonnen, dus je mag nog 1,5 jaar hahaha.

  9. annajee zegt:

    Heel knap van je, goedzo!

    (nu ik nog *zucht* )

  10. jager zegt:

    @Oma; Nou zal meer een zuip party worden hoor 🙂
    @Rene op zeker en de rest van mijn leven ook wel want het is meer dan 1 stap voorwaarts!
    @pleeboy; een beetje wel ja!
    @Karel; zekers!
    @Ben; ach als ie niet over de longen is 🙂
    @Redstar; zeker, echt stank!
    @yvon; thanks~!
    @Pasula; ik rookte vanaf mijn 16e dus meer dan 20 jaar en nu is het wel genoeg, ik begin echt nooit weer!
    @annajee; als je wilt en erachter staat dan lukt het echt!

Geef een reactie

