Gekkebekken zaterdagavond

Vorige week zaterdag avond zat het huis weer vol met feestgangers als voorbereiding op een avondje stappen in de Zenith.
Het was hier weer een gezellige boel en natuurlijk werden er weer gekke bekken foto’s gemaakt. Beter dat ik die niet allemaal publiceer van anderen maar ikzelf deed ook mee.
Denise was er maar weer druk mee die avond! Ook in de Zenith werd zij blijkbaar gevonden want ook daar staat ze 2 keer op de foto maar dat kan ook zijn doordat ze niet meer helemaal recht liep aan het einde avond…
De Corona’s die ik die avond heb gedronken hakten er ook wel in maar ik ben nog thuis gekomen die avond en had de volgende dag geen last van een kater. Daar heb ik al sinds ik ben gestopt met roken geen last meer van. Nog een voordeel van stoppen!(groot klikken kan!)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

12 reacties op Gekkebekken zaterdagavond

  1. anthony68 zegt:

    gezellig! zullen we elkaar steunen?? linkpartners worden?? laar berichtje achter op mijn blog….

  2. Martin zegt:

    Je staat er weer mooi gekleurd op..whahaa mooi kerel.

  3. caroline zegt:

    arm aapje je zal maar zo ziek zijn zeg hahaha

  4. jager zegt:

    Dat gaat over de vorige log hoor:P

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wel een goeie reden om helemaal niet meer te gaan roken.
    Heb de foto’s niet vergroot hoor, straks ben ik in de aap gelogeerd. oma

  6. Renesmurf zegt:

    Ik heb meer met normale bekken, of liever nog helemaal geen bekken! lol!

  7. Redstar zegt:

    Jaja ook een goede manier om onherkenbaar te zijn 😀 ja , stoppen met roken heeft veel voordelen

  8. lady Troy zegt:

    Wat het leuke is… aan Goldenretrievers…vind ik tenminste Jager…dat die zo geweldig leuk kunnen spelen in het water. Maakt niet uit welk water…als het maar water is.
    Dan zie je… Dobermann Pinchers… alleen maar met de pootjes misschien nat…Ze gaan er liever niet ik.
    Maar evenzo goed zijn het Lievertjes… mits je Dobers als gezinshond… hebt opgevoed….Ik denk dat de meeste Goldenretrievers… van nature al… gezinshonden zijn.
    Grappige foto’s hier. het was dus leuk.
    Maar roken, tabakswaar heeft totaal niks met alcohol promilage’s van doen.
    Ik vind je wel erg dik geworden sinds je niet meer rookt.
    En te dik is veel gevaarlijker dan een levenlang roken.
    Haal de boel niet door elkaar als excuus patronen!
    Fijn Weekend jong. Knf. van Lady Troy

  9. ilse zegt:

    leuke foto’s!
    wij gaan vanavond weer lekker de kroeg in maar ik denk dat ik daar liever geen foto’s van zie

  10. jager zegt:

    @Anthony; Ik heb steun genoeg maar bedankt!
    @Martin; op zeker
    @Caroline; ja zat aapje!
    @Oma; je hebt gelijk, hahhah
    @Rene; ja het is jouw bekken keuze!
    @Redstar; zeker veel voordelen en ik leer ze waarderen!
    @Lady troy; Ik ben juist afgevallen sinds ik ben gestopt met roken hoor 😉
    @Ilse; nou ik ben anders wel benieuwd nu!

  11. //adbello zegt:

    ha ha ik klik liever niet op de vergroting 😉

  12. cathleen zegt:

    haahaha
    ZIet er grappig uit allemaal.
    Groetjes Cathleen.

Geef een reactie

