Dan toch nog even "Call of duty World at war"

Het kon ook eigenlijk niet uitblijven van de het duurt nog wel even voordat de echte opvolger van Call of duty modern warfare komt, zoals ik al eens aankondigde. Maar ondertussen was er wel een opvolger uitgekomen door een andere uitgever. Hij is al een tijdje op de markt maar ik vond hem eigenlijk nog te duur. Nu heb ik hem dan toch op Vaderdag gekregen en ben er maar eens aan begonnen.
Call of Duty, World at war speelt zich wederom in de 2e wereld oorlog af en ik kwam weer vele bekende momenten tegen in de single player campagne. Ik vondt het soms erg lijken op een oudere game die ik eens had gespeeld van medal of honor, pacific assault. Maar die game komt uit 2005 en deze is grafisch toch echt wel stukken beter.
De single player vond ik dan ook niet erg spectaculair maar de multiplayer is wel weer erg ruig. Ik ben er pas vandaag mee begonnen en heb nog een hele weg met bevorderingen te gaan maar kan nu al zeggen dat het gewelddadig genieten gaat worden. Meer volgt binnenkort.
De vlammenwerper zaait dood en verderf onder de japanners.(klik groot)

Een landing op een koraal eiland is een hele onderneming….(klik groot)

Deze keer ook weer eens met tanks in call of duty multiplayer….(klik groot)


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

11 reacties op Dan toch nog even "Call of duty World at war"

  1. oma zegt:

    Ha jager,

    Een spel wat ook hier erg populiar is.
    Zelf vind ik het heel realistisch. oma

  2. pleeboy zegt:

    van je geloof afgestapt met loggen?:-)
    ik schiet niet, ik rij ze liever dood:-)

  3. Redstar zegt:

    COD rules onder de spellen vind ik. Maar ja, het is dan ook wel een geweldige game. Deze heb ik overigens niet.

  4. madbello zegt:

    Die spellen worden steeds echter, geef mijn maar pac-man 😉

  5. Yvon zegt:

    Kom ik aan met me boek,maar veel gameplezier weer 😀

  6. sillyme zegt:

    ha, daar had mijn husband het ook al over!!!

  7. jager zegt:

    @Oma; ja echt soms net alsof er echt een been rondvliegt! Ik ben weer verslaafd voorlopig!
    @Pleeboy; even een doordeweeks dagje vrij en nu geen update dat dan maar morgen weer;)
    Redstar; deze is ook erg goed voor online gameplay maar even wachten tot ie wat goedkoper wordt!
    @Madbello pacman kan nu echt niet meer hoor!
    @Yvon; Ieder zijn ding natuurlijk… 😉
    @Sillyme, maar hij speelt het nog niet…

  8. cathleen zegt:

    Hallo Jager
    Ben niet zo fan van Call of duty
    Warm in het zuiden?
    ALvast een zonnige dag morgen.
    Groetjes Cathleen.

  9. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ik heb weer mee mogen kijken, en het is net of je er echt midden in zit, soms eng echt. oma

  10. Renesmurf zegt:

    Wat je te duur vindt geven ze je wel, haha!
    Je kan er dus weer even tegen, met dat geweldadig spul.

  11. pleeboy zegt:

    met dit weer is dat nooit verkeerd zo vrije dag:-)

Geef een reactie

