Het eerste rookvrije jaar zit erop!

Ik ben vorig jaar op 1 juli gestopt met roken en dat was inderdaad dezelfde
dag dat er in de horeca niet meer gerookt mocht worden. Ik heb het
volgehouden maar in de horeca strubbelen ze op kosten van de tabaks
industrie nog een beetje tegen
maar ook daar zal iedereen er uiteindelijk aan
moeten geloven. Het is geen reden voor feest want ik had het eigenlijk al veel
eerder moeten doen. Ach, ik voel me heerlijk en daar gaat het om.

De glorie dagen dat Jagertje nog wel rookte maar toen wist ie niet beter!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn mening. Bookmark de permalink .

9 reacties op Het eerste rookvrije jaar zit erop!

  1. Redstar zegt:

    Congrads! Ik ben wat verder dan jouw, maar had ook eerder moeten beginnen met stoppen. Ik kan het iedereen aanraden 😀

  2. Ik vind het kanp dat meen ik, mij is het nog niet gelukt.

  3. Patrick zegt:

    Heel goed wat zijn we “de echte die hards” gezond geworden met een hele groep bloggers 😀

  4. Renesmurf zegt:

    Ik vind het heel knap dat je zo een foto van jezelf kan zien, en het dan nog loggen ook!

  5. Yvon zegt:

    Gefeliciteerd Jager 🙂

  6. Dees zegt:

    Ik zag het al op je hyves alle respect hiervoor nu wil ik ook nog steeds meer stoppen!

  7. Karel zegt:

    Goed zo Jager, dat hou jij wel vol!

  8. jager zegt:

    @Redstar; thanks, ik had nooit moeten beginnen:)
    @Leidse Glibber; Er komt vanzelf een moment dat je het gehad hebt met roken, dat had ik tenminste…
    @Patrick; ja we kunnen ons bijna allemaal straks de gezonde “die hard” bloggers noemen, hahahha
    @Rene; ik zag toch vandaag ook een foto van jouw op je log staan met een ongezonde bak friet hoor 😉
    @Yvon; thanks en je link is geplaatst hoor, hahah
    @Dees; Als je wil is er een begin, zo was het ook bij mij, ik had gewoon zin om te stoppen, om te laten zien dat ik het kon!
    @Karel; gaat wel lukken!

  9. Marcel zegt:

    Heel goed! Ik vind het echt knap hoor.

Geef een reactie

