Is dit dan vossen jacht?

a439ae6dbc[1]
Een Jager jaagt maar een vos? Ja, die dus blijkbaar ook….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Is dit dan vossen jacht?

  1. Redstar zegt:

    Volgens mij wel. Haha kewle foto man 😀

  2. Renesmurf zegt:

    Dit is in scene gezet!

  3. jager zegt:

    @Redstar; helemaal echt!
    @Rene; echt niet! 😛

  4. Liesbeth zegt:

    Die vos heeft z’n streken zeker nog:)

  5. travel zegt:

    De vos word ook steeds luier… mooie beesten trouwens.

  6. lady Troy zegt:

    Zomaar doden voor de lol…Ik zie er de lol ervan niet van in en ook van dit plaatje niet!

    Hxc3xa9 fijne avond…en het gaat wat koeler worden.
    Groetjes van LT

  7. //adbello zegt:

    ha ha die is hard. Zou het echt zijn ? *rolflol* 😉

  8. pleeboy zegt:

    lui beest, maar wel op de toekomst voorbereid:-)

  9. Yvon zegt:

    Dat zat er een keer aan te komen, rollen omgedraaid en groot gelijk 😀

  10. stamppot zegt:

    Nou zeg, die kan voor mij wel een paar haasjes schieten.

Geef een reactie

