Bospop 2009 we komen er aan!


Komende weekend is het weer zover, Bospop 2009 gaat zaterdag 11 juli
weer van start en wij zijn er net als VORIG JAAR bij!(klik plaatje voor info)
Dit jaar komen onder andere: "The Australian Pink Floyd show", Novastar,
Paul Carrack, Guus Meeuwis, Tesla, Foreigner, Chickenfoot en nog vele
anderen, zoals in DEZE programma gids staat vermeld. Ik heb er in ieder
geval zin in en kijk het meest uit naar Queensryche, waarvan ik thuis bijna
alle cd’s heb staan. Maar ook Tesla en Foreigner lijken mij geweldig!
Morgen nog even het laatste nieuws over ons komende muziek weekend!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn muziek. Bookmark de permalink .

9 reacties op Bospop 2009 we komen er aan!

  1. Redstar zegt:

    Queensryche is echt een vette band. Ik heb ze al heel wat keren live gezien, en koop alles wat er van uit komt. Je gaat er een vet concert zien jonge! *G*

  2. Yvon zegt:

    Ik ben zo slecht in namen van groepen enzo, dus zal eens gauw wat luisteren van die band 😉
    Jullie alvast een Tof muzikaal weekend toegewenst

  3. pleeboy zegt:

    op dit soort evenement zal je me nooit vinden, maar jullie alvast veel popplezier toegewenst

  4. Mooi programma, ben benieuwd hoe de Australian Pink Floyd show is heb er heel goede dingen over gehoord.

  5. Pasula zegt:

    Erg leuk, jij gaat een geweldig weekend tegemoet! Have fun. 😀

  6. remi zegt:

    als de wind goed staat kan ik live meeluisteren

  7. Poppie zegt:

    Dat woord zeker een top weekend voor jullie .
    Lijkt me erg leuk .
    Heel veel plezier *SMILE*

    Fijn weekend Jager .
    Liefs poppie

  8. travel zegt:

    Guus is er ook altijd bij, verder een super leuke lijst zeg! Veel plezier.

  9. Patrick zegt:

    Heel veel plezier!!

Geef een reactie

