Bospop 2009, het was een feest!

Het was een geweldig feest en we hebben weer genoten dit jaar! Zaterdag begon prima met redelijk weer, soms een paar druppels maar dat kan ook door het bier zijn gekomen want bij Rowen Heze regende het meters bier en wel over ons, dus de rest van de avond stonken we naar bier maar dat mocht de pret niet drukken. Komende dagen meer details maar nu even een
slideshow voor de eerste indrukken. Guus Meeuwis was goed, Foreigner was zoals verwacht wel fantastisch als afsluiter op de zaterdag en zondag was het toch Queensryche, Chickenfoot en The Australian Pink Floyd show die het een prachtige dag maakten….
Nu even rustig bijkomen! Binnenkort meer! kliken kan!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn muziek. Bookmark de permalink .

10 reacties op Bospop 2009, het was een feest!

  1. Martin zegt:

    Haha mooi kerel en jij had 2 biertjes voor je neus..zag er leuk uit..;-))

  2. Redstar zegt:

    Dat is dan zeker geweldig geweest met al die bands 😀

  3. Liesbeth zegt:

    Het is dus zoals vanouds geweest zoals het hoort eigenlijk, tof!

  4. linda zegt:

    lol nies aan dus, en redelijk onherkenbaar door de biertjes

  5. Hilda zegt:

    ziet er leuk uit! Guus Meeuwis vind ik live ook heel goed.

  6. pleeboy zegt:

    volgens mij hadden ze dommelsch bier:-)

  7. Renesmurf zegt:

    Heerlijk zeg, en wat leuk zo die foto`s allemaal achter mekaar zo.

  8. Patrick zegt:

    Te gek zo’n festival alleen dat bier gooien, ik drink het liever op. Met paaspop kreeg ik het recht in mijn oog ik dacht dat ik blind was wha wha het trok gelukkig bij.

  9. Karel zegt:

    Jammer dat ik er deze keer niet bij was, maar ik ga volgend jaar zeker!

  10. Dees zegt:

    Wat gezellig allemaal. Het lijkt wel of er overal feest is in Nederland! 🙂

Geef een reactie

