Bier en Bospop, voor plezier vaagheid en douchen!

Natuurlijk ook op bospop wordt er veel bier geschonken en gedeeltelijk ook gedronken. Dat begon voor mij op zaterdag met de eerste rond het middag uur en eindigde maandag morgen rond 2 uur ’s ochtends.
Het maakte soms gek zoals rechts is te zien, het maakte vrolijk maar ook vaag zoals op de onderste foto is te zien. Die is gemaakt door iemand die mijn daar gekochte T-shirt van Queensryche eens goed op de foto te nemen. Best knap dat je nog zo’n foto kunt maken terwijl het toestel beschikt over ASR(advanced shake reduction!).
Naast het drinken van het bier werd het natuurlijk ook veelvuldig gebruikt om te gooien. Vooral bij Rowen Heze zijn er wel een groot aantal liters door de lucht gegaan. Heel zonde allemaal maar ook lekker plakkerig en stinken de volgende ochtend. Gelukkig niet te laat opgestaan en vlug een douche met echt water om daarna weer snel aan het eerste biertje te gaan.(klik foto’s groot)
De komende dagen nog iets meer over de muziek, want dat was er ook!
Alsmaar met 2 biertjes in de hand, dan hoef ik geen foto’s te maken…

Daar gaat weer een heerlijk koel Dommelsch biertje….
Knap gemaakt hoor met een toestel op Advanced shake reduction instelling.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn muziek. Bookmark de permalink .

8 reacties op Bier en Bospop, voor plezier vaagheid en douchen!

  1. Martin zegt:

    Whahaa vooral die laatste die doet het hem,prachtig geschoten..ik kan het niet beter..lol.
    Maar je had je wel ff mogen scheren zeg..baardaap ;–))

  2. Redstar zegt:

    Yep, Ik kan wel wat uit die laatste foto halen. 😀 Gaaf shirt van een puike band..

  3. danny zegt:

    ffucking lol die fotos maarjah het was wel gezellig tog agjah hier ook

  4. Ik zie het al het was weer feest hahahaha

  5. pleeboy zegt:

    ASR??
    dat is gewoon een toestel nat van de bier:-)

  6. Poppie zegt:

    Whahaha zo lang aan de bier !!!!!
    Ik lees het al weer je heb het prima naar je zin gehad .
    De foto`s zijn leuk..jij was slim met je 2 biertjes in je hand haha.

    Wens je een heel fijn weekend
    Liefs van ons uit het poppenhuis

  7. linda zegt:

    whahaha gave fotos , die zeggen al genoeg!

  8. //adbello zegt:

    HA HA WOW ! Echt vaag 🙂

Geef een reactie

