Vakantie 2009 update 1

Het eerste vakantie weekend zit er dan u op en het was weer gezellig! Vrijdag na een paar biertjes de kermis bezocht en Steven had aan het einde van de avond wat problemen om wakker te blijven maar gezellig was het zeker.
Zaterdag zijn we gaan zwemmen in de Schaartsven een zwemvijver hier in de buurt en daarna sxc2xb4avonds opnieuw naar de kermis maar eerst een heerlijke bbq. Ik zal deze week kijken of ik nog wat fotoxc2xb4s van de kermis kan maken. Ik ben nu niet echt een fan van kermis maar de gezelligheid erom heen bevalt me wel. Veel live muziek en biertentjes daar kun je mij wel los laten…
Zaterdag hebben we het tot een uur of 3 volgehouden en de avond afgesloten met een paar heerlijke koele Coronaxc2xb4s.
Zondag was een rust dag en vandaag even de markt bezocht. Nu komt het echt mooie weer er aan dus zal het veel zwemmen worden! Iedereen die moet werken veel sterkte met de warmte en een nieuwe update op donderdag.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

11 reacties op Vakantie 2009 update 1

  1. Renesmurf zegt:

    De kop is er af. En als het zo verdergaat komt het allemaal dik in orde, geniet er maar lekker van!

  2. Redstar zegt:

    Je krijgt de komende dagen prima weer om vakantie te hebben. De kermis is best leuk vind ik zelf

  3. Anoniem zegt:

    kermis kan leuk zijn als er bepaalde attracties zijn:-)
    geniet van je vakantie en van het weer, voor je het weet is het over

  4. pleeboy zegt:

    bovenstaande kwam dus van mij af:-)

  5. Je hebt tot nog toe aardig geluk met je vakantie.
    En de komende dagen worden helemaal perfect, geniet er van en haal alles eruit wat er erin zit hahaha

  6. caroline zegt:

    JAAAAAAAAAAAAA real ik heb het gevonden :$ duurde ff maar ja dat heb je met blond zijn he ;). Maar geniet lekker van je vakantie ik zie je wel in tunesie 😉 hahaha

    liefs caroline/marianneke from cheers (K)

  7. Poppie zegt:

    Hallo Jager kom ff kijken hoe je je vermaakt in je vakantie *SMILE*
    Nou het gaat prima zo te lezen hahaha.
    Ja het mooie weer is nu echt begonnen ,dus genieten er van .

    Liefs poppie

  8. Liesbeth zegt:

    Zwemmen..oh wat heb ik daar zin in zeg..

  9. travel zegt:

    je vermaakt je wel lees ik, en een lekkere bbq is ook niet mis.

  10. Pasula zegt:

    Het werken in de warmte valt nog wel mee vind ik, zeker als we zicht hebben op koeler weer. Jaja het komt eraan! 😉

  11. lady Troy zegt:

    Zoet er goed uit je Tuinesixc3xab vakantie!
    Geniet er maar van.
    Het weer is nu nog leuk!
    Knf. van LT

Geef een reactie

