Even een zonnig advies tussendoor…


Jawel mensen, mijn vakantie is nu officieel op de helft en we moeten dan
morgen nog wel een dagje thuis werken, daar hoor je mij niet over klagen.
Het wordt weer warm de komende dagen, zaterdag hier zo’n 30 graden en
dinsdag ook weer. Dus tijd om te zwemmen en zonnen, dus even een advies
voor de zon aanbidders die inslapen naast een stel leuke vrienden.
Zij smeren je natuurlijk wel eventjes in, maar dan alleen een stukje….
Dus veel plezier en smeer je goed in voor je gaat liggen zonnen en dan ga
ik nog even door met vakantie vieren!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn humor. Bookmark de permalink .

13 reacties op Even een zonnig advies tussendoor…

  1. Redstar zegt:

    Whahaha gelukkig smeer ik nooit, en laat me nooit smeren. HEt wordt idd weer top weer, dus geniet er van joh.

  2. ReneSmurf zegt:

    Geniet er nog maar van, want voor je het weet is het alweer voorbij!

    Morgen nog even, en mijn eerste werkweek zit er alweer op.

  3. Ben Stulen zegt:

    Zo te zien vermaak jij je wel…….

  4. pleeboy zegt:

    je was dus ff in slaap gevallen met je werk:-)

  5. Pasula zegt:

    Heeeeeel errug 😉

  6. travel zegt:

    en het is ook nog broekzak weer zie ik 🙂

  7. //adbello zegt:

    Dat is de rede waarom ik altijd een t-shirt draag.

  8. Liesbeth zegt:

    /t wordt geloof ik weer smeerweer morgen..

  9. wahahaaaaa die loop voor lul.

  10. Martin zegt:

    Hahaa die staat dus mooi voor lul..;-0

  11. Geniet nog maar lekker van de rest van je vakantie en gewoon zelf smeren hahhah

  12. lady Troy zegt:

    Wat is die rood gebakken…Dxc3xa1t valt toch het eerste op?
    Hxc3xa9 geniet van je vakantie jong…Je hebt geluk met het weer…toch?
    Knf. van LT

  13. Poppie zegt:

    Goedemorgen Jager.

    Hier schijnt de zon ook al en we gaan ook ff zonnen ..maar ik weet wel dat ik niet in slaap moet vallen hahaha.
    Wil niet voor lul lopen *LOL*

    Geniet van je vakantie…en een fijn weekend
    Liefs poppie

Geef een reactie

