Het is hier weer fantastisch!

d14346aa3c1
 Het gaat nog steeds prima met mijn vakantie, het ideale weer, af en toe heet
en af en toe aangenaam warm en heel soms een frisse bui maar de vooruit
zichten zijn alweer prima. We hebben al veel aan de bbq gezeten en met
bovenstaande uitvinding is het helemaal ideaal grillen!
Morgen een dagje Duitsland aan doen en volgende week een paar dagen
naar Ameland dus we zijn genoeg onderweg. Met dit weer vermaak ik me
prima in het mooie Nederland en ik heb nog maar 2 weken te gaan!
Overigens gaat het met hardlopen ook prima, ik heb nieuwe schoenen van
Nike en ze lopen zo lekker dat ik nu 2 keer per dag een rondje ren en het
bevalt me uitstekend. Eerst een rondje om half 12 en daarna nog eentje
om half zes. Maar dat moet ook wel met dat alcohol gebruik hiero!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

10 reacties op Het is hier weer fantastisch!

  1. ReneSmurf zegt:

    Geniet er van, neem het er van!
    Maak er twee weken van waar je met plezier aan terug kan denken.

  2. Pasula zegt:

    Heerlijk hoe jij vakantie viert, lekker doen waar je zin in hebt en daar is het ook voor! Er staan je nog een paar mooie zomerse dagen te wachten, geniet!

  3. Ik zie het al , jij hebt een wereldvakantie in Tuinesixc3xab.
    Wat een perfecte uitvinding die barbecue.

  4. Redstar zegt:

    Ja, het is wel boffen met het weer deze zomer. Geniet er maar van!

  5. Liesbeth zegt:

    Nike is altijd tof natuurlijk..en die grill is helemaal apart 🙂

  6. pleeboy zegt:

    jij komt de aankomende 2 weken wel door zie ik:-)
    50 cent is goedkoop voor een bbq:-)

  7. Poppie zegt:

    Hey Jager

    Ja hier ook druk net als bij jou haha.
    Wij gaan morgen BBQ voor de eerste x dit jaar…erg he *LOL*
    Misschien komen we onderweg nog wel een kar tegen..zo niet halen we er gewoon 1 weg bij de winkel hahaha.
    Ik lees dat je nog steeds van je vakantie geniet….nog heel veel plezier.
    Wij moeten nog heeel ff wachten voor we vakantie gaan vieren.

    Liefs uit het poppenhuisje .

  8. Patrick zegt:

    2x per dag een half rondje? Niet te lang dan mag ik hopen.

  9. Maar wat ligt er nu op die gril-kar? Een zuid Afrikaanse ijselmeer baars?

Geef een reactie

