Vakantie op Ameland 2009 deel 3

DEEL 3  "De laatste plaatjes".
Het was een prachtige week en ik geniet er nog steeds van na. Zwemmen in de Noord zee op de maandag en daarna op de fiets het hele eiland over en iedere dag rond 12:00 uur een rondje hardlopen door de duinen, over het strand en door het Hollumer bos. Daar waar ik in mijn jeugd soldaatje speelde en het later echt werd…
Inmiddels is het alweer een week geleden en de tijd vliegt weer voorbij maar ik weet het nu al zeker, ik kom zeker nog eens terug op het mooie Ameland! Bedankt voor de leuke reacties!
Volgende week weer een reguliere uitzending via deze log (klik de fotos groot)
Boven het plakaat op de Vuurtoren dat aangeeft dat deze in 1880 is gebouwd

Boven een kwal ja….(klik groot)

Boven geen kwal maar wel een stoere zwemmer die de zee uitkomt!

Boven welke film keken wij?

Boven het caravan terrein waar mijn beide oma’s een caravan hadden. Nu
zijn het Chalets en die in het midden is 111, de caravan van mijn ene oma.

Ja, nogmaals de bbq tafel als afsluiting van een heerlijke week…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

15 reacties op Vakantie op Ameland 2009 deel 3

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Heb de vuurtoren nog nooit beklommen, en toen ik jong was had ik daar geen oog voor :).
    Leuk om een Veronicafan tegen te komen, er zijn nog veel programma’s bij de downloadclub terecht gekomen. oma

  2. ReneSmurf zegt:

    Daar kan je nog lekker lang op terugkijken!
    Dat mooie eiland.

  3. Redstar zegt:

    Een mooi eiland is het wel. En jullie hadden mooi weer, en goede zin 🙂

  4. NickN zegt:

    Hou dat vakantiegevoel nog even vast. Mooie foto’s!!

  5. Pasula zegt:

    Met een goeie BBQ afsluiten is zeker niet verkeerd!

  6. tine zegt:

    Je hebt het wel naar de zin gehad zo te lezen..
    Die foto van die kwal, getver… ik kwam ze van de week ook tegen op het strand, brr, ben zelfs vergeten een foto ervan te maken..
    geniet nog even lekker na van je vakantie
    liefs, tine

  7. travel zegt:

    en niemand in zee te zien, stoer hoor 😉
    Wel mooi kleurtje die kwal.

  8. Mike zegt:

    Als ik het allemaal zie verlang ik stiekem weer terug naar de vakantie, maar niemand vertellen 😉

  9. Jij hebt dus ook heerlijk genoten lees ik al.

  10. Liesbeth zegt:

    Super lijkt het me daar, logisch dat je er zo geniet. Een dag als vandaag is ook ideaal daar..behalve die kwal dan.

  11. sillyme zegt:

    film, geen idee!
    kwal… jakkus

  12. Steven zegt:

    I give up, welke film is het ?

  13. Pingback: Jager van vroeger tot nu 9 | Jagers weblog

Geef een reactie

