Babe van de week 38-2009 ‘nep of echt?’


Zoals vorige week al aangekondigd, gaan we weer een aantal van de oude
onderwerpen opnieuw opstarten. Zo zal er donderdags weer een babe van
de week zijn en mag u raden of de foto is bewerkt of niet. Dus nog eens
nep of echt en dan niet alleen over siliconen! Klik voor vergroting…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Babe van de week 38-2009 ‘nep of echt?’

  1. Redstar zegt:

    OT: die hangouderen zijn er wel degelijk Jager. Dat jij ze niet ziet, wil niet zeggen dat ze er niet zijn 😉

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    Het plaatje is geen tatoo, is dus nep. oma

  3. pleeboy zegt:

    het is meer tiet dan taile dus een implant:-)

  4. Liesbeth zegt:

    Nep! Je ziet duidelijk dat die tattoo erop geplakt is, op de foto dan.

  5. Pasula zegt:

    Het is helemaal echt natuurlijk. 😉

  6. ReneSmurf zegt:

    Helemaal nep! Het is een vent!

  7. jager zegt:

    @Redstar; ok ik kom nog wel eens controleren!
    @oma; tatoo? nee dat moet van weblog anders kom ik op de erotische pagina’s terecht:)
    @pleeboy; daar kon je wel eens gelijk in hebben….
    @Leidse Glibber; anders ik wel!
    @liesbeth; uit kuisheids overwegingen hoor! 😉
    @Pasula; volgens mij weet jij daar meer over te zeggen dan….
    @Renesmurf; zeker het zou zo mijn buurman kunnen zijn, alleen die is iets ouder!

  8. travel zegt:

    die tatoeage is sowieso niet echt, lichaam is ook aan de strakke kant.

Geef een reactie

