Babe van de week 39 2009 ‘Wie is het?’

De week zit er weer op voor mij, morgen nog wel een dagje thuis werken maar dat zie ik als een verlening van het weekend omdat ik dan veel meer mijn eigen tijd kan indelen en dus soms nog ’s avonds om 22:00 uur wat aan  werk doe.
Morgen wordt het ook mooi weer dus dan beginnen we met een rondje hardlopen en daarna een lekker ontbijt en douche om met een heerlijke bak koffie eerst eens mijn mail door te nemen.
Daarna gaan we echt aan de slag, meestal iets schrijven zoals notulen en daarna een pauze. Het kan best zijn dat ik morgen met het mooie weer ook een tijdje in de tuin te vinden ben. Dus we gaan er weer van genieten dit weekend!

De babe van deze week is ook nog eens beroemd dus voor kenners is dan ook de vraag; Wie is deze douchende diva?(groot klikken kan..)
Nu maar hopen dat dit nog door de jeugdige keuring van web-log kan, want anders moet ik het plaatje gaan verduisteren….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Babe van de week 39 2009 ‘Wie is het?’

  1. Karel zegt:

    Sow, was een tijdje weg, maar ben er weer hoor…Eeh wie dit is? Geen idee maar is wel een lekker ding!

  2. Redstar zegt:

    Dat is uh, een lekkere babe iig 🙂 en schoon zal ze ook wel zijn.

  3. Martin zegt:

    Ehhh ik kom er ff niet op kwijl kwijl…

  4. oma zegt:

    Ha jager,

    Geen idee, ken haar echt niet.
    Morgen even oppasen op de paden met hardlopen.
    Fijne werk dag, ik mag een dagje op stap. oma

  5. Heerlijk he als je ook soms thuis kan en mag werken.

  6. ReneSmurf zegt:

    Thuis werken, dat lijkt mij ook wel wat, maar zeker niet om 22 uur savonds nog!

  7. HUUB zegt:

    volgens mij Bo… maar weet niet zeker… maar mooi is ze zekers… HEEL mooi…

  8. jager zegt:

    @All nog niet geraden hoor, haar voornaam begint met een C en achternaam met een E, maar dat is de artiesten naam denk ik…

  9. pleeboy zegt:

    dacht ff Jordan maar dus niet als jij het zeg

  10. jager zegt:

    @ALL: Ok, het was Carmen, Carmen Electra…

  11. pleeboy zegt:

    dat was mn 2 de optie dus:-)

Geef een reactie

