Babe van de week 40 2009 ‘spongebob slippers?’

Deze week wordt weer afgesloten met een babe maar deze keer gaat het meer om de details. Klik de foto groot en tel nu de hoeveelheid seconden voordat u de spongebob slippers hebt gevonden en noteer het antwoord in uw reactie.
Ikzelf had er wel zo’n 12 seconden voor nodig omdat ik naar zocht naar een tatoeage maar ik zal niet te veel verklappen natuurlijk!
Vorige week was de vraag wie de dame was die een verfrissende douche nam en daar heeft toch niemand het geraden. Het antwoord was de wonderschone Carmen Electra en voor de mensen die haar niet kennen, HIER een korte biografie.
Succes met het zoekplaatje, ik ben benieuwd!(plaatje groter klikken helpt)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Babe van de week 40 2009 ‘spongebob slippers?’

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Twee keer geklikt, brilletje op, beeld nog groter ingesteld, verrek daar staan ze, links van de dame voor de flessen met drank. oma

  2. ReneSmurf zegt:

    oja, op de grond, ik heb de tijd niet bijgehouden.

  3. Redstar zegt:

    waar de f*ck zie jij spongebob slippers?

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    We wensen jullie een goed en mooie weekend toe. oma

  5. pleeboy zegt:

    zitten ze niet onder dat afdakje?
    of deed jij er 12 sec over om dr shirt uit te trekken?:-))

  6. Martin zegt:

    Binnen 5 seconden..maar jezus wat een tetters heeft dat vrouwtje zeg..mjammieeeeeeeeee.

  7. pleeboy zegt:

    dan heb jij nooit die tetters goed bekeken Martin:-))
    en ze zijn zeker ook niet fake

  8. Op de grond maar mijn ogen bleven wel afdwalen hahahah

Geef een reactie

