Wat klopt er niet?

0457a9edde
Gisteren waren er al veel vrolijke reacties op de kraai die het topje van de
dame open maakte en ik moet bekennen dat ik ook niet weet of het nu
nep of echt is maar bij bovenstaande is er ook iets mis…… maar wat?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

10 reacties op Wat klopt er niet?

  1. Er is volgens mij geen spiegel maar de foto is van hun gemaakt.
    Off topic, waarom denk je dat ik alles afloop hahahaha.
    Maar zonder dollen krijg steeds meer uitnodigingen en persberichten tegenwoordig.

  2. jager zegt:

    @LG; Ja dus je hebt het er echt maar druk mee!

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Tja foto’s maken en dan ga je wel eens met je billen bloot. oma

  4. pleeboy zegt:

    altijd leuk deze waar een ander het verstierd op de foto,maar deze keer is het minder erg;-)

  5. Redstar zegt:

    De billen jah 😀 Staan er mooi op 😀

  6. **Jans** zegt:

    ik zie niets verkeerds
    ja ik zie billen maar zijn die verkeerd dan?;)

  7. ReneSmurf zegt:

    Ik zie wel billen, maar niet wat er niet klopt!

  8. travel zegt:

    iets met die spiegel wat geen spiegel is.
    Ja billen zie ik ook.

  9. exhuman zegt:

    Zijn geen billen, is de oksel van de andere dame

Geef een reactie

