My running shoes

Deze week heb ik er weer iedere dag opgelopen en in de weekenden meer dan 1 keer per dag. Ze lopen heerlijk maar beginnen toch al een beetje te slijten door de kilometers.
Vandaag was het lekker hardlopen in de regen. Ik vindt het heerlijk om te lopen in de regen, het geeft verkoeling en als het niet te hard regent dan is dat echt een lekker gevoel. Bij te harde regen gaat het water in je schoenen zitten, hoewel ik daar gelukkig dit jaar nog maar heel weinig last van heb gehad. Morgen wordt het weer een regen dag dus ik kan mijn lol weer op.
Toch nog een positief punt dus die regen want ondanks de mooie zomer was het hardlopen op die warme dagen toch echt zwaar. Nu gaat het weer stukken lekkerder en worden mijn rondjes in afstand steeds langer…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info, Mijn sport momenten. Bookmark de permalink .

20 reacties op My running shoes

  1. Patrick zegt:

    Ik ben er ook helemaal verslaafd aan geraakt.
    Helaas nu een runnersknie, en een slijmbeursontsteking. Dit allemaal na de dam tot dam loop. Morgen zou ik meedoen met de halve maraton in Eindhoven. Maar dat gaat dus niet. Vanmorgen wel weer 35 minuten kunnen lopen dus ik ben weer aan het opbouwen.
    Meer dan 1 keer per dag vraag ik me wel af of dat goed is? Hoe lang loop je dan?

    Verder veel plezier met lopen.

  2. jager zegt:

    @Patrick; ongeveer 3 kwartier per ronde dat gaat prima hoor en het tweede rondje loopt ook veel lekkerder als het eerste..Runners knie, oei, beterschap!

  3. Patrick zegt:

    Was voor mij ook misschien wel een idee geweest wha wha in 2-en delen 😀 Nu maar een rondje bier ook lekker.

  4. Karel zegt:

    Knap hoor jager, ik houd dat niet vol!

  5. Redstar zegt:

    Ik vind het ook heerlijk. Ook om in te fietsen. Vandaag dus een uurtje lopen, want dat is de tijd die ik er in steek. Lopen of fietsen is qua tijd gelijk. Het gaat nu idd lekkerder als met de warmte.

  6. Het heeft zijn voor en zijn nadeel dus die regen.
    Loop ze morgen, ennuhhh inderdaad het regent morgen.

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    hxc3xa9 geen spons Bop, maar in de regen is gewoon herlijk om buiten te zijn, het is een stuk rustiger op straat. oma

  8. Hardlopen? Dus je ergens heen spoeden naar waar je niet wordt verwacht?

  9. ReneSmurf zegt:

    Ik heb zelf een hekel aan regen, alles nat, bah.
    Dan liever de warme zomerzon, nat van het zweet vind ik minder erg.

    Ik kan me voorstellen dat je liever nu hardloopt, dat wel.

  10. Martin zegt:

    Hee Jager..in het bos lopen is beter voor je gewrichten..;-) maar petje af hoor voor jou.

  11. **Jans** zegt:

    pfff als ik er al aan denk…..

  12. Pasula zegt:

    Ja dat water in de schoenen is irritant, ben je net lekker onderweg en dan heb je van die kille voeten. Maar goed, ze zien er nog redelijk uit voor die km’ers die jij erop maakt.

  13. lady Troy zegt:

    Ik heb ook erg veel hardgeopen door trate en bossen ed. Met leker koel wer was het een stuk aangenamer, maar met regens had ik vaak last van de schoenrand op mijn voeten, omdat ik nooit sokken aan deed.
    Maar fijn dat je er zo van geniet Jager. Knf. van LT

  14. tine zegt:

    Tijd voor nieuwe schoenen dus?
    Je bent wel lekker sportief bezig.. ik hoop voor jou op veel milde regenbuitjes

    liefs, tine

  15. HUUB zegt:

    toen ik nog hard liep maakte het weer mij nooit iets uit… maar ja, daar gaat niedereen dus op zijn eigen manier mee om…

  16. Liesbeth zegt:

    Echt goed van jou! Dus met je conditie zit het wel goed. Het is nu wel ineens een stuk kouder, vanavond

  17. Steven zegt:

    @Patrick,
    De afstand die Jager elke dag loopt is niet lang en bovendien in het tempo van een oude slak 😉

  18. travel zegt:

    En ze ruiken nog niet? snif snif

  19. jager zegt:

    @Steven; ik gebruik mijn voornaam hier niet steven, dus kleine edit. Inmiddels loop ik meer en sneller. Sinds juli is er weer veel veranderd hoor 🙂

  20. Ben zegt:

    Tjeeeeempie de stank is niet te harden….

Geef een reactie

