Babe van de week 42 2009 ‘waarvan het logo?’

0a9d28e4491

De weken vliegen de laatste tijd voorbij lijkt het wel, tenminste dat gevoel heb ik ervan. Alweer donderdag en ook nog eens blog action dag vandaag(KLIK)! Ik vindt het een nobel streven maar heb momenteel weinig te melden over het milieu.
Het is heerlijk helder fris en koud weer en de buitenlucht ruikt geweldig. Ik heb even niks te klagen over het weer en dan moet je dat ook niet doen.

Ik zou ook wat te klagen kunnen hebben over de DSB bank maar ik heb er geen rekeningen lopen en heb ook geen leningen of een hypotheek dus heb ik geen schulden en daar moet je altijd als eerste van af in tijden van crisis.
Het gaat dus geweldig in huize Jager en nu de vraag van de dag. Het is tenslotte babe van de week dag en dus met die gedachte de vraag over het plaatje van deze keer: “Waarvan is dit het logo?” Antwoorden mag u insturen maar u mag natuurlijk ook gewoon reageren onder deze log. (en klikken op het plaatje kan ook nog)….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

11 reacties op Babe van de week 42 2009 ‘waarvan het logo?’

  1. Redstar zegt:

    Ik zou kunnen klagen over het feit dat ik dat katje niet ben 🙂
    Je hebt gelijk. Het weer is heerlijk, en de dagen, weken, zelfs maanden gaan kras voorbij.

  2. travel zegt:

    in koppertje Firefox ik dank u.

  3. he he heh liep me rot te zoeken naar mijn poesje, gelukkig ligt hij beschermd.

  4. Rein-tjuh zegt:

    babe v/d week? laat ff zien, want je houdt het weer achter schijnbaar

  5. HUUB zegt:

    ach ja al dat gezeur over die DSB,,, zie ik toch liever jouw plaatje….

  6. **Jans** zegt:

    Pfff dat gezeur over die DSB maar ja,ook ik heb geen leningen,hypotheek of rekeningen lopen bij de Dsb dus…:)

  7. Liesbeth zegt:

    Nee ik heb er ook geen last van…net als dat poesje heb ik het ook wel naar mijn zin!..waarvan het is zou ik niet weten?

  8. ReneSmurf zegt:

    Ik heb geen verstand van logo`s.
    En ik doe niet mee met actie`s.
    En ik zit bij de Rabobank, ik hoop dat ze alle banken eens doorlichten.

  9. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ondanks alle ruimtelijke verschijningen zijn er ook nog heel mooie en warme dingen te beleven. oma

  10. pleeboy zegt:

    die logo zou ik niet weten
    wel dat het een babe is met een mooi poesje:-)

  11. Patrick zegt:

    Blog action day, ik heb er niets van gehoord of gezien. Vandaag bij jou voor het eerst.

Geef een reactie

