GameBabe van de week 44 2009 ‘Lara’

In de serie van game babes mag Lara Croft uit de bekende Tomb Raider series natuurlijk niet ontbreken.
Ik leerde haar kennen in het eerste deel van Tomb Raider in het jaar 1996. Ik zat toen nog in dienst en tijdens de nachtdiensten heb ik haar heel veel keren door allerlei avonturen heen geloodst.
Ik heb al een aantal jaren eerder een review van Lara en Tomb Raider gedaan maar heb de laatste game niet eens meer gespeeld omdat ik het geen uitdaging meer vond.
Misschien als die game binnenkort wat goedkoper wordt dat ik hem dan nog eens ga aanschaffen. Want Lara Croft blijft in de game een lekker ding!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op GameBabe van de week 44 2009 ‘Lara’

  1. //adbello zegt:

    Zo dan !!! Die mag er wel wezen, kan je die game ook werkelijk kopen en met haat spelen ?

  2. jager zegt:

    @Madbello; Maar zeker, er is een hele serie van maar in de game heeft ze wel meestal kleren aan hoor 🙂

  3. Martin zegt:

    Ze heeft wel dikke prammen zeg…ghe ghe oeps solly.. ;–))

  4. Goh als ik dit zo zie moet ik toch maar eens gaan gamen hahaha

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je virtuele cikck, ooit hebben de bouy haar meegenomen van een pc beurs, er was zowat ruzie om haar, er waren erg veel liefhebbers.
    Helaas ze wqas van karton.
    Maar later is ze doorboord met pijlen tijdens de schietoeffening met de kruisboog. oma

  6. pleeboy zegt:

    dat waren wel de mooie tijden, vooral die aanpassingen dat ze naakt was:-)
    gamen werd toen voor volwassenen

  7. lady Troy zegt:

    Ik kan me voorstellen… dat je daar …als man…je reuze mee vermaakt Jager.
    Maar ik heb er niks mee.
    Maar wens je toch veel plezier er mee…en op je vraag…nee het is nog steeds niet over…en erg lastig met zitten…die vreselijke pijnen in rug en nek en enkels…overgehouden nasleep van de griep.
    Had ik vorig jaar net zo…Dus het zal ook wel weer over gaan…net als toen!
    Fijn weekend jong. Knf. van LT

  8. Redstar zegt:

    Nou, de laatste twee games waren zeker wel de moeite. Maar goed, ik ben een redelijk TR fan.

  9. poppie zegt:

    ooh vandaar dat jij graag spelletje speel hahaha.
    Nu begrijp dat jij je primma vermaakt *KNIPOOG*

    Fijn weekend Jager en bedankt voor je felicitatie van mij kids .

    Liefs poppie

  10. HUUB zegt:

    zie haar liever echt hoor…

  11. Liesbeth zegt:

    Lara zorgde toen toch wel voor een hoop opschudding. Ze was helemaal hot, dat weet ik nog wel..

  12. els en olga zegt:

    Hallo liefke bloemen met regendruppels….
    xe2x80x98t is weer Vrijdag!
    En dan is het feest!
    Want het is weekend.
    En voor de mensen in xe2x80x98t midden van xe2x80x98t land
    is het ook nog eens vakantie!
    Een gezellige mooie herfstdag
    Mijn punt lag er weer eens uit Waarom toch….
    lief jagertje wateen superlog
    liefs van els en olga

  13. **Jans** zegt:

    eeh je koopt een game voor de game toch??;)

Geef een reactie

