GameBabe van de week 45 2009 ‘Sophita’

Deze week in de game babe serie een ontwikkelde zwaardvechtster uit de Soul Caliber  serie. Soul Caliber is een vecht game serie die zijn sporen heeft verdiend op de game consoles.
Het laatste deel is Soul Caliber 4 die is uitgekomen op 31 juli 2008. Grafisch is deze laatste versie van hoogstaande kwaliteit die op de nieuwe game consoles goed tot uiting komt. Sophita Alexandra is al vanaf het eerste deel actief in de serie en onderaan kun je haar ontwikkeling zien in de game. (klik op het plaatje voor een vergroting)
Ik heb de game begin dit jaar gespeeld op de playstation 3. Dat is niet verrassend natuurlijk want die dingen staan bij ons op het werk maar ik had er toen eentje mee naar huis genomen.
Als je al eens een vecht spel wilt spelen op de console dan raad ik Soul Caliber zeker aan! Het is zeker een keer de moeite waard!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op GameBabe van de week 45 2009 ‘Sophita’

  1. Als ze bij jullie op werk staan, heb je volgens mij wel erg leuk werk.

  2. Martin zegt:

    Hmmm jammer dat ze niet echt zijn..anders had ik er best met 1tjhe willen stoeien..ghe ghe.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Zal het doorgeven aan de achterban, misschien kennen ze het al.
    Deze dame is niet geschikt voor in de ruimte, die neemt ze te veel in. oma

  4. lady Troy zegt:

    Gaat hier ietsjes beter met de nasleep
    van de (reguliere…gewone…) griep.
    Volgende week de Mexicaanse prik.
    Succes met je gamespel Jager.
    Knf. van LT

  5. Redstar zegt:

    Op je werk gamen lijkt me niet verkeerd. Ik neem an dat dit in de pauzes gedaan wordt 😀

  6. HUUB zegt:

    om in te… bijten… bite… biten… bijten…

  7. Jager zegt:

    @Patrick; ze? Het is 1 en dezelfde of bedoel je haar boezem?:)
    @Leidse Glibber; Leuk werk zeker, helpdesk en oa van sony playstation dus 😉
    @Martin; op de playstation kun je er ook mee stoeien!
    @Oma; dat is dan geen loze ruimte hoor!
    @LT; beterschap en sterkte met die prik!
    @Redstar; tuurlijk in de pauzes maar ook als er vragen over games komen moet er soms verplicht gegamed worden;)
    @Huub; ja daar is veel om in te bijten, de game cd dan 😉

Geef een reactie

