We hebben hem! Call of Duty, Modern Warfare 2

Het was even geduld hebben maar vandaag was de release van het nieuwste deel in de Call of duty serie COD 6 modern warfare 2.
Vanaf vanavond zal ik dus weer wekenlang bijna iedere avond aan het schieten zijn in dit langverwachte nieuwe epische shooter game.
Het zal waarschijnlijk wel weer de game van het jaar worden want er lijkt weer een nieuwe maat te zijn gelegd op het gebied van shooter games.
Het single player verhaal zou verder gaan daar waar deel 1 is gexc3xabindigd en zo gaat dat natuurlijk meestal met een opvolgend deel. Deze game gaat toch vooral onder de online gamers weer voor veel slapeloze nachten zorgen want er moet weer wapens worden verdiend en rangen worden beklommen om zoveel mogelijk ervaring en prestige op te doen.
Ik ben er nu in ieder geval weer van het begin bij en kan dus over enkele weken alweer een Modern warfare 2 veteraan zijn. Dus de komende weken kunt u van deze game op dit log zeker nog meer nieuwe verwachten maar dan wel als ik er tussen het gamen door nog tijd voor heb!

Boven; Ter land, ter zee en op een Russisch vliegveld.

Veel helikopters en nog veel meer moderne wapens om uit te kiezen!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

9 reacties op We hebben hem! Call of Duty, Modern Warfare 2

  1. HUUB zegt:

    zal mijn zoon dit even laten lezen… die is hier ook helemaal gek van…

  2. Martin zegt:

    Gaaf..voor jou dan weer oude gamer die je bent..hihi lol,nee ff zonder dollen,weer een leuke aanwinst..succes met je verplichtingen…;-0

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je bent er vast heel blij mee, want je schrijft er een speciaal logje over.
    Zal een informeren of ze hier ook zo blij zijn. oma

  4. Redstar zegt:

    Ik heb hem gister middag alweer even zitten spelen ook. hehehe geweldig natuurlijk 🙂

  5. Pasula zegt:

    Veel speelplezier Jager!

  6. lady Troy zegt:

    Kindertjes af en aan aan de deur gehad.
    Liedje, mooie lampion, gespannen smoeltjes,
    of er ook echt wat lekkers in de handjes komt.
    Gelukkig hadden we er rekening mee gehouden.
    Fijne Woensdagavond Jager.
    Speel ze!
    Knf. van LT

  7. Karel zegt:

    Ben er ook aan begonnen en is echt een wrede game!

  8. Liesbeth zegt:

    Ik hoor weer een hoop geschiet uit het kamertje van Donny komen.

  9. travel zegt:

    Ik heb er veel van gehoord op het nieuws.
    Realistisch ziet het eruit, hoewel ik het nog niet in het echt heb gezien.
    Veel plezier bij het spelen.

Geef een reactie

