Call of duty "Modern warfare 2" review part 1

Ik melde het natuurlijk dinsdag al dat ik hem had want dat was de release dag. Ik had hem niet eens ge-pre ordered maar gewoon in de winkel gekocht. 
De pc versie is ook nog eens 10 euro goedkoper als de console versie en wie wie wil dit nou op een console spelen? 
Call of duty(6?) Modern warfare 2 is het nieuwste deel in mijn favoriete game serie en alweer deel 6 maar daarvan kwamen niet alle delen op de pc uit.
In 2007 was het eerste deel modern warfare al game van het jaar en ik heb die game al grijs gespeeld. De game engine, het grafische geweld en de fantastische en vernieuwende online gameplay toen waren echt 3 stappen vooruit in het genre. Nu is het moeilijk om zoiets te overtreffen maar het lijkt ze toch weer gelukt bij Activison, de uitgevers van de game.
De single player had ik in 2 avonden uitgespeeld en die was al erg mooi om te spelen en er zijn nog veel uitdagingen te spelen in de special operations modus maar het gaat natuurlijk om de online gameplay.
Ik had wat opstart en aanloop problemen met de drivers van mijn video kaart maar toen het allemaal eenmaal draaide was ik echt niet meer te stoppen. Tot gisternacht 2:00 uur doorgespeeld en online heel wat afgeknald. Ik was erg blij verrast met de soepele gameplay en alle update mogelijkheden.
Het is me wel duidelijk geworden dat ik me tot de kerst zeker iedere avond fantastisch ga vermaken met deze game. De komende weken zal ik dus regelmatig een update geven van mijn vorderingen en zoals je nu kunt zien ben ik inmiddels al sergeant geworden. Stay frosty!

Boven; Mijn rang vorderingen die per online spel worden doorgegeven

Boven; het begin van een spelletje spec ops. Verdedig je positie!

Boven; Iets later in het spelletje begint het al te branden…

Boven; Mijn  aangemaakte profiel voor een sniper. Je hebt 5 eigen profielen.


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

13 reacties op Call of duty "Modern warfare 2" review part 1

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Grafisch zijn de games wel er verbeterd, hebben ze ook top secret documenten? oma

  2. Redstar zegt:

    heheeh idd, ik speel hem ook op de pc. EN ik vind dit een geweldige moet ik zeggen. Grafisch echt enorm goed.

  3. poppie zegt:

    Goedemorgen Jager.

    Jij komt het weekend wel weer door met je spelletje haha.
    Hier is het regen weer ba niks aan zo.
    Maar goed we moeten er toch wat gaan maken het weekend .

    Wens jij een heel fijn weekend met wat je gaat doen.
    Liefs poppie

  4. HUUB zegt:

    ja hoor van klanten die hem hiernaast bij de free kopen dat er genoeg voorraad is…

  5. Martin zegt:

    Mooi hoor..enne maar goed dat het allemaal spel is,anders werd het veels te link..gna gna.Grafisch zal het er wel mooi uit zien..;-)

  6. Renesmurf zegt:

    Zo, dat gaat er heftig aan toe!
    Je vermaakt je er vast prima mee, zolang het duurt!

  7. pleeboy zegt:

    grafisch worden de spellen steeds mooier, ik zie dat bij de racespellen.
    maar ik denk dat er van loggen dit weekend weinig komt:-)
    veel schietplezier

  8. Het is niet moeilijk te raden wat jij dit regen en stormachtige weekend gaat doen.

  9. lady Troy zegt:

    Ja… je meldde het al…
    Ha haaa
    Fijn weekend Jager en vermaak je!
    Knf. van LT

  10. sillyme zegt:

    heb er al veel over gehoord. Zelfs Miniman wilde hem, maar die mag m nog niet…. pas als hij groter is!
    Have fun

  11. Pasula zegt:

    Hee sergeant Jager, heb je er inmiddels al een streepje bijgekregen? 😉

  12. Martin zegt:

    Hee jager ben je al Luitenant ondertussen??

  13. lady Troy zegt:

    De foto’s zien er prachtig uit
    en als dat
    met het hele spel zo is, snap ik je verslavende vermaak er aan.
    Fijne Midweek Jager.
    Knf. van LT

Geef een reactie

