Call of duty "Modern warfare 2" review part 4

Over dit spel kan ik nog genoeg schrijven want het is echt nu alweer de game van het jaar. Toch zijn er ook Call of duty fans die kritisch zijn over deze release van modern warfare 2.
Vandaag zal ik deze punten van kritiek doornemen en mijn mening erover geven.
In de eerste plaats vindt men het single player gedeelte wat aan de korte kant maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb het inderdaad de eerste keer in een uurtje of 4 wel uitgespeeld maar daarna heb ik het op veteraan niveau gespeeld en toen was het een stuk moeilijker waardoor je veel voorzichtiger door de levels heen moet schieten waardoor het een stuk langer duurt.
Verder zijn er de special operations(ops) missies die ook behoorlijk veel gameplay bevatten, maar daar zijn ook een aantal coxc3xb6peratieve missies in verwerkt. Dat betekend dat je dus een maatje moet vinden om die missies samen mee te spelen en dan is het dus niet meer single player.
Dan is er nog de kritiek over de inhoud van de game waar vooral het voor sommigen, zinloze geweld op het vliegveld wordt genoemd. Ik heb al in 1 van mijn eerdere reviews genoemd en ook een plaatje laten zien van die actie en toch is het een onderdeel van het verhaal. In dat level moet je dus samen met een aantal Russische gangsters over een vliegveld lopen en alle onschuldige burgers doden. Je hoeft niet te schieten en kunt het level ook overslaan maar het hoort bij het verhaal en ik vindt het de opwinding erover dan ook een beetje overdreven. Ik heb vooral de kermende burgers op de grond maar even neergeschoten om ze uit hun lijden te helpen….
Ten slotte is er dan nog erg veel kritiek over het feit dat er geen dedicated servers meer zijn om uit te kiezen in de online modus. Dit heb ik in mijn vorige review ook al genoemd en ik moet zeggen dat ik daar ook steeds meer een hekel aan krijg.
Het feit dat je niet meer zelf kunt kiezen waar je speelt en in welke map, dat is erg frustrerend. Soms wordt je op een server gedumpt midden in een game waar de partij waar jij in moet spelen duidelijk aan het verliezen is en dat is ergerlijk. Als je dan weer die game verlaat en op zoek naar een nieuwe server wordt wel even een potje verlies meegeteld in je game resultaten terwijl je niet eens echt iets hebt gedaan.
Gelukkig heb ik vrijwel altijd een goede verbinding maar soms speel je op servers die een erg slechte verbinding hebben. Dat gaat wel frustreren maar toch blijf ik nog wel even doorknallen met deze game en ben ik nog niet bezig met een opvolger van deze game van het jaar. Meer plaatjes HIER.
Dus ook volgende week weer een nieuwe update.(klik de plaatjes groot)

Boven; Het resultaat  na een potje online met een goede KDR(kill death rate)
voor mij. Inmiddels een luitnant generaal, dus bijna op het einde!

Boven; Het beeld gezien vanuit een heat sensor scope.

Boven; Een opium veldje in de Afghaanse multiplayer map.

Boven; De kill camera vanuit een gevechtshelikopter, predator raket of C130.


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

17 reacties op Call of duty "Modern warfare 2" review part 4

  1. Je bent er lekker mee bezig he hahahaha.
    Of ftopic, wij hebben drie jaar geen ijsbaan gehad maar nu inderdaad wel een hele leuke.

  2. jager zegt:

    @LG; wij hadden juist de laatste jaren elke keer een mooiere baan en nu niet, dus hier is het jammer…

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ik zit regelmatig met verbazing mee te kijken, ik ben zo neer geknald.
    Voor jullie ook een heel gezellige SinterKlaas dag gewenst. oma

  4. pleeboy zegt:

    je zal het niet geloven maar ik heb het spel ook gekocht voor op de playstation(eigenlijk jouw schuld:-))
    maar ik ben er nog niet aan toegekomen om het te gaan spelen

  5. jager zegt:

    @pleeboy; ik geloof het en dar zei je de vorige keer al, dus nu spelen:P

  6. lady Troy zegt:


    Gezellige Sinterklaasweekend gewenst.
    Ik wou je nog mooi en lekker weer wensen, maar helaas, dxc3xa1t zit er niet in Jager!
    Knf. van LT

  7. Redstar zegt:

    Het punt van de gameserver is gewoon jammer. Hoewel ik er nog steeds niet aan begonnen ben 😀

  8. Pasula zegt:

    Dat is balen als het technische gedeelte niet meewerkt idd!

  9. Poppie zegt:

    Daar wordt aan de deur geklopt,
    hard geklopt, zacht geklopt.
    Daar wordt aan de deur geklopt.
    Wie zou dat zijn?

  10. Renesmurf zegt:

    Ik denk dat je vast heel goed bent in dat soort games!

  11. cathleen zegt:

    Nou je verveeld je niet deze dagen.
    haahahah
    Ik snap er nx van.
    Fijne avond nog en een fijne zondag nog.
    Groetjes Cathleen.

  12. pleeboy zegt:

    oeps ik val dus in herhaling
    ik heb het ff 10 minuten gespeeld en het gauw de joypad aan de kids overgedragen.
    die lagen dubbel op de bank grrrr
    als die krengen er niet zijn probeer ik het nog een keer

  13. sillyme zegt:

    zal mijn lief ff jouw kant op sturen, ik heb m deze kadoo gedaan voor Sinterklaas!! Hij helemaal happy…. zoontje balen dat hij nog niet mag gamen! (vind ik er nog wat te jong voor) Dus binnenkort heb je hier ff een extra hit….. Groetjes Silly

  14. Liesbeth zegt:

    mooie review heb je geschreven/gemaakt.

  15. Martin zegt:

    Gelukkig heb jij er verstand van..ik vind dit een heel mooi uitgelegd logje knap hoor..;-)
    Ik zelf zou er niks van af brengen als ik moest spelen vrees ik!!

  16. lady Troy zegt:

    Ik heb je logje helemaal gelezen Jager.
    Knap hoor al die dingen.
    Veel plezier er mee en een fijne Donderdag verder.
    Knf. van LT

  17. jager zegt:

    @Oma; je moet wel op tijd bukken hoor, hahahah 🙂
    @Pleeboy; ja doe maar lekker afgaan waar niemand bij is dan, hahahaha 🙂
    @Redstar en Pasula; ja maar er komen vanzelf verbeteringen, dedicated servers, ik heb goede hoop!
    @Rene en Cath; Ik ben zeker (nog ) goed en verveel me zeker niet!
    @Sillyme; ja wat voor een mooier kado kun je een man nog geven, hahahahah 😛
    @Liesbeth, Martin & LT; Ik heb mijn best gedaan maar er komt nog veel meer moois. Het is ook leuk om over iets te schrijven wat je leuk vindt en veel mee bezig bent, dat levert soortgelijke reacties op!

Geef een reactie

