Toch nog even een weekje Fallout 3

Nog even wat beelden uit het spel wat ik nu dus alweer een week of 2 aan
het spelen ben, namelijk Fallout 3.
Ik denk dat ik nog wel een dikke week nodig heb om het verhaal uit te spelen
maar ik ben nu vooral met verkennen bezig en ontdek weer van alles nieuws.
Het blijft een geweldige game, dus Modern warfare 2 moet nog maar even
wachten want ik ben hier nog niet klaar mee!(klik groot)

Boven; Ik als Lara Croft een een sexy outfit voor een betere overtuiging…

Boven; Uitzicht op het post apocalyptische Washington DC.(klik groot)

Boven; Lekker al die straling en een elegant pakje daarvoor…

Boven; Ik heb wel een helm maar vindt dit modieuzer, hahahaha


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

8 reacties op Toch nog even een weekje Fallout 3

  1. Afwisseling van spijs doet eten zeggen ze, dus speel nog even lekker verder hahaha

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Jonge Dj, speelt hier de meeste afwisselende game’s.
    Aan de hand van de tijd die hij nodig heeft Per level berekend hij of het spel niet te duur is geweest.
    Slimme jongen. oma

  3. pleeboy zegt:

    tuurlijk met Lara zou ik ook een week nodig hebben:-0

  4. Redstar zegt:

    Je hebt het er maar druk mee : ) Die eerste foto lol. Jij als lara. Heb je wel je benen geschoren?: ))

  5. travel zegt:

    Ik wou net zeggen, mode in het oorlogsgebied.

  6. Renesmurf zegt:

    ik vind een hoedje ook leuker dan een helm, en als je toch keus hebt!

  7. Pasula zegt:

    Geweldig! Vooral dat je in de huid van een vrouw kruipt. 😀

  8. Liesbeth zegt:

    haah leuk, precies zoals Lara zou denken..

Geef een reactie

