Vandaag is Danny jarig

Het is weer feest in huize Jager want vandaag wordt Danny 21 jaar. De
vraag is of hij dan ook verstandiger wordt… In Engels was hij nooit sterk…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

14 reacties op Vandaag is Danny jarig

  1. oma zegt:

    Ha jager,

    Gefeliciteerd met Danny, ach er zijn vertaal programma’s.
    Wel jong spul hoor. oma

  2. Renesmurf zegt:

    Gefeliciteerd! Verstandig is niet saai in elk geval, als je dat maar weet!

  3. sillyme zegt:

    Geweldig 21!!!Wilde dat ik dat nog was!! Van harte en genoeg Pussy zo te zien!! *grinzz*

  4. pleeboy zegt:

    gefeliciteerd
    21 klink dan zo volwassen en mooi
    damm was ik het maar weer:-)

  5. Redstar zegt:

    Van harte gefeliciteerd man. En hij kreeg waaarom hij voeg zo te zien.

  6. Pasula zegt:

    Van harte gefeliciteerd en haha, ja communiceren is een kunst, maar goed, jonge poesjes zijn leuk toch… 😀

  7. NickN zegt:

    Gefeliciteerd, verstand komt met jaren..

  8. Martin zegt:

    Dam 21 ik wou dat ik ook nog zo jong werd..maar gefeliiteerd ermee..;-)

  9. Liesbethl zegt:

    Gefeliciteerd Danny! Leuke foto!

  10. poppie zegt:

    Wat een mooie leeftijd zeg 21 .
    Gefeliciteerd !!!

    * Nice Day *
    Liefs poppie

  11. francky zegt:

    beetje laat, ik weet het, maar toch nog gefeleciteerd met je 21 jaren.

  12. travel zegt:

    gefeliciteerd, best wel veel pussy zo te zien.

  13. Patrick zegt:

    Alsnog gefeliciteerd mooie leeftijd 😀

Geef een reactie

