Van Fallout 3 weer terug naar modern warfare 2

Het laatste uurtje Fallout 3 heb ik afgelopen week weer gespeeld. Alle leuke
dingen weer gezien en gedaan, alle slechteriken gedood. Ook heb ik weer alle
bobbleheads verzameld. Toch is het weer moeilijk om afscheid te nemen van
deze geweldig game. Er zijn nog wel wat extra updates gekomen maar die
voegen voor mij niet zoveel meer toe aan het avontuur.
Inmiddels ben ik weer volop met Modern warfare 2 bezig en daar zal ik dan
volgende week weer verslag doen van mijn vorderingen…

Boven; Mijn Bobblehead verzameling weer compleet.(mooie pruik ook!)


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

8 reacties op Van Fallout 3 weer terug naar modern warfare 2

  1. Vind het elke keer geweldig om te zien, maar ben zelf nooit verder gekomen dan mario 3 hahahahahahah

  2. pleeboy zegt:

    volgens mij duurd de winter voor jouw te lang dat je herhalingen gaat spelen:-)

  3. Redstar zegt:

    Ik ben ook volop bezig met COD MW2. Een geweldige game is het toch wel 😀

  4. NickN zegt:

    Games zijn zo leuk vaak dat je uren achtereen kunt spelen…

  5. Renesmurf zegt:

    Ze worden steeds perfectionistischer! Nog even en je kan echt pijn voelen!

  6. Pasula zegt:

    Als je een game helemaal uitgespeeld hebt dan ben je er klaar mee? Ik kan me zo voorstellen dat je na een jaar ofzo niet meer precies weet hoe het zat en het nog een keer gaat spelen.

  7. Martin zegt:

    Ik zie het..mooi man,enne nu maar weer lekker doorgamen..want het weer is nu ook bagger..wat moet je anders doen..;–))

  8. Liesbethl zegt:

    Dus je hebt niet lang gestreurt;)

Geef een reactie

