Mijn Call of duty "Modern warfare 2" update deel 8

De game waar ik even pauze van had genomen maakt opnieuw toch weer indruk op mij. Call of duty modern warfare 2  speelt weer lekker weg. Eerst nog maar weer een keer door de single player heen geschoten en online maak ik ook weer vorderingen.
Ik heb ook een nieuwe tactiek toegepast die mij prima bevalt. Nu speel ik de sneaky bastard methode en die past wel bij mij…Zo heb ik mijn in game profiel zo aangepast dat ik onzichtbaar ben voor radar en gebruik ik een Fal met geluiddemper om zo een weg door deze virtuele wereld te schieten en dat gaat eigenlijk uitzonderlijk goed en met hernieuw plezier.
De eerdere serie reviews van mij over deze game zijn HIER terug te vinden. 
Meer plaatjes HIER. Volgende week weer een nieuwe update.(klik groot)

Boven; Mijn favoriete wapen de Fal met geluiddemper. Klik groot..


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

10 reacties op Mijn Call of duty "Modern warfare 2" update deel 8

  1. pleeboy zegt:

    ben jij dan zo gemeen ventje dan? gna gna:-)

  2. Redstar zegt:

    Die spellen blijven leuk. Mijn zoon en ik hebben deel 1 weer eens opgestart : )

  3. Renesmurf zegt:

    Wat een zooi daar op de grond, men is goed bezig met details!

  4. travel zegt:

    ik speel zelf nu mad skiils motocross, kinderwerk vergeleken met jou spelen ha ha.

  5. Het was er wel weer voor om lekker binnen te blijven en te spelen.

  6. Liesbethl zegt:

    Hey sneaky bastard ;), lekker gemeen iedereen neerknallen he ;)..voorlopig is het weer werken.

  7. Patrick zegt:

    Waar zou je zijn zonder een goede tactiek

  8. oma zegt:

    Ha jager,

    Hartelijk dank voor de steun tijdens het overlijden van onze vader.
    Het is allemaal wel erg snel gegaan, het overlijden van onze ouders. oma

  9. Martin zegt:

    Yep met de echte Fal heb ik ook nog geschoten,als je de regelaar eruit haalde schoot ie als een Uzi..;-)

Geef een reactie

