Carnaval in Rooij 2010

Afgelopen week was het dan weer zover, de carnaval was weer losgebarsten
hier in Venray en de rest van Limburg en Brabant. Ik ben zelf niet opgevoed
met dat feest en doe er dan persoonlijk ook niet aan mee. Ik heb het meerdere
malen geprobeerd maar het is gewoon niet mijn ding. Ik moest ook gewoon
werken dus heb ik alleen zaterdag even naar de optocht gekeken en naar het
optreden van de beroemde(In Limburg dan…) Beppie Kraft.
De kinderen en vriendin zijn wel echte carnaval liefhebbers en vooral Denise
gaat dan een hele week los en komt dan niet voor 4 uur s’nachts thuis….
Het was was nog wit van de sneeuw en best wel koud maar ondanks dat, was
er ook dit jaar weer de vasteloavend roetsj. Dat is een water glijbaan waar de
leden van de raad van 11 af gaan om het carnaval hier in te luiden of zo…
Gelukkig hebben ze er een aantal warme jacuzzi baden bij staan!(klik groot)

B
oven; De jeugd prins op zijn bonte voertuig met gevolg…

B
oven; Denise had er ook weer erg zin in dit jaar! Roodkapje…?

B
oven: Ook Jennifer met haar vriend zijn gaan carnaval vieren….

B
oven; Het centrum van Venray vol met maar liefst 3 feesttenten….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

16 reacties op Carnaval in Rooij 2010

  1. Patrick zegt:

    Leuk feest opeens mag je overal aankomen 😀

  2. Hahhahahah lachen, vriendin van miniglibber komt oorspronkelijk uit Maastricht en die begon ook al over Beppie Kraft vorige week.
    Is dus echt een heel plaatselijke grote bekendheid.

  3. Liesbethl zegt:

    Het is ook niet mijn ding maar dit ziet er wel heel gezellig uit.

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Heb je ook nog een vliegende buurvrouw gezien, tijdens de carnaval?
    Misschien kunnen onze buurvrouw en jou buurman wel samen op stap gaan. LOL. oma

  5. francky zegt:

    Altijd leuk om naar te kijken, maar echt meedoen is niet aan mij besteed.
    Alaaf !!!

  6. Redstar zegt:

    Meeden met carnaval doe ik ook niet. Ik ga zelfs niet kijken. Hier op het dorp wordt er geheel niets aan gedaan : )

  7. ladymieke zegt:

    Ziet er gezellig uit.
    Fijn weekend

  8. **Jans** zegt:

    Onee carnaval….ik vind het zo’n flauwekul
    maar ja,ik ben er ook niet in opgegroeid

  9. Renesmurf zegt:

    En ook dat is niks voor mij.
    Maar wel voor vele andere!
    Ik vind het wel een merkwaardig cultuurverschil, in zo`n klein landje.,

  10. els en olga zegt:

    LIEVERD EEN MOOIE AVOND
    Het feesten is hier voor bij.
    Het was geweldig..
    Bedankt voor je lieve berichtje
    Goed grieperig thuis gekomen…!!
    veel liefs en een mooi weekend
    Op naar de lente..
    xxxxxxxjes van els en olga
    dag Jagertje

  11. pleeboy zegt:

    wat zal jij lekker rustig hebben gespeeld hebben deze week:-)
    mijn feestje is het ook niet

  12. sillyme zegt:

    Heb helemaal Niks met carnaval. Hoewel de meeste vrienden van mij er geheel anders over denken!
    Ik hoop ondanks dat ik t niets vindt, je het erg leuk hebt gehad!!

  13. Martin zegt:

    Haha..dus jij bent geen Carnavalsbeest..;-))
    Maar goed nu had je dus lekker 4 dagen rust in huis.

    Ps:Wat een gekke dingen verzinnen ze toch he,een waterglijbaan..brrr.

    Martin.

  14. NickN zegt:

    Ik heb vroeger aan mee gedaan toen ik in Nijmegen woonde maar sinds ik naar ZH ben verhuisd niet meer. Het is een leuke happening en zeker moeite waard om het mee te maken.

  15. Pasula zegt:

    Weet je dat dit pas het eerste verslag is wat ik lees over carnaval? Ik dacht toch dat meer bloggers dat zouden vieren.

  16. poppie zegt:

    Goedemorgen Jager .

    Gaaf zeg ik hou er ook wel van,alleen om te kijken dan hoor hahaha.
    Hier zijn nooit van die feeste in Den Haag eigelijk wel jammer.
    Denise ziet er erg leuk uit….ze heeft het dus naar haar zin gehad .

    Ik wens je een fijne dag toe.
    Liefs poppie

Geef een reactie

