Mijn Call of duty "Modern warfare 2" update deel 10

We zijn nu al bijna 3 maanden met dit spel bezig en ik krijg er nog geen genoeg van. Ik heb natuurlijk een kleine uitstap naar Fallout 3 gedaan maar ben inmiddels opnieuw alweer enkele weken aan het knallen in Call of duty modern warfare 2 .
Ik ben er wel achter welke game modussen ik het leukste vindt om te spelen. In het begin wilde ik alleen maar het zogenaamde ground war spelen, dat kwam voornamelijk omdat daar de meeste spelers tegelijk aan mee kunnen doen maar de laatste weken speel ik het liefst demolition waarbij je 2 bommen moet plaatsen en ook sabotage waar je ongeveer hetzelfde moet doen maar dan moeten beide teams vechten om eerst de bom te krijgen.
Bij deze game modussen gaat het meer om tactiek en samenwerking. Nu ben ik geen goede samen werker en heb ook vaak geen voice chat aanstaan omdat ik dat geschreeuw door de game niet echt geweldig vindt maar ik speel wel altijd mee met een team wat goed samen werkt en help ze met winnen en dat geeft altijd een goed gevoel als jij de held bent die op het laatste moment voor het team de winst binnenhaalt.
De eerdere serie reviews van mij over deze game zijn HIER terug te vinden. 
Meer plaatjes HIER. Volgende week weer een nieuwe update.(klik groot)

Boven; De Scar-h is wel 1 van mijn favoriete wapens, met een sensor.

Boven; Een bom plaatsen bij een op te blazen doel….

Boven; En alweer een challenge gewonnen en punten verdiend…


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

10 reacties op Mijn Call of duty "Modern warfare 2" update deel 10

  1. francky zegt:

    Dit ga ik mijn kinderen eens laten opzoeken. Misschien doe ik dan ook wel eens mee.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    De grote droom van jonge DJ.
    Maar hij is nog geen 18 ;).
    Zeker jammer dat dhr. Verweij is overleden, maar we hebben een mooie radio jeugd door Veronica. oma

  3. Heb vandaag toevallig een soort gelijk spel gezien bij en kennis van mij, wel erg mooi om te zien hoor.

  4. pleeboy zegt:

    zeg ik hetzelfde als Fancky:-)

  5. travel zegt:

    echt een krijger als je zo ver komt.

  6. Renesmurf zegt:

    Je verslaat ze allemaal, en is het niet vandaag dan is het wel morgen! Of volgende week!

  7. Liesbethl zegt:

    Ze worden steeds mooier en beter die spellen en deze ook, maar verder zegt het mij niks

  8. NickN zegt:

    Het lijkt me wel een mooie game alleen ik ga daar niet aan beginnen anders bestaat het gevaar dat ik niets ander meer ga doen.

  9. els en olga zegt:

    Een mooie avond..kanjer
    en voor straks slaap lekker
    Een lieve groet en xjes van ons

  10. Karel zegt:

    Jee zo ver ben ik nog niet moet nnog voor e eerste keer op het einde komen maar een cool spel is het zeker!

Geef een reactie

