Dagje schaatsen in Biddinghuizen, deel 2

Dinsdag 9 februari was ik dus mee met een schaatsclinic bij Biddinghuizen
Flevo on ijs.
Ik heb daar natuurlijk een verslag van geschreven en dat is HIER
te lezen. Ik gaf al aan dat we les kregen van Hein Vergeer en heb dus nu ook
nog een paar foto’s gevonden waar hij op staat en ik ook nog enigszins te zien
ben. Deze foto’s zijn van de organisator zelf en kwamen dus wat later ter
beschikking maar er moeten er nog zo’n 200 zijn blijkbaar…
HIER meer foto’s van het evenement. (klik foto’s groot)

Boven; Hein Vergeer, lachend op de schaatsbaan bij de trainings rondjes

Boven; Hein geeft uitleg aan onze groep. Ik zelf sta er een beetje achterop…
Boven; Onze schaats groep tijdens de training. Ik sta uiterst links met de rug
naar de fotograaf toe…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info, Mijn sport momenten. Bookmark de permalink .

12 reacties op Dagje schaatsen in Biddinghuizen, deel 2

  1. Renesmurf zegt:

    ja, dat was vast leerzaam, en ook heel erg leuk!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Lijk me best wel gaaf om zo eens met schaatsen bezig te zijn.
    Ik ken trouwens niet schaatsen. oma

  3. pleeboy zegt:

    de 1 neemt de verkeerde baan, de ander staat maar te oefenen op handen naar achteren:-)

  4. Duidelijk een geweldige dag geweest.
    Altijd leuk dit soort uitjes.

  5. Redstar zegt:

    Schaatsen is toch we de wintersport om zelf te doen. Op tv vind ik er niets aan. Dit was een leuke dag natuurlijk ; )

  6. francky zegt:

    nu de winter zowat ten einde is, blijven ons zulke mooie foto’s om na te genieten.

  7. cathleen zegt:

    Zijn leuke foto’s geworden Jager.
    Fijne avond en zondag nog.
    Groetjes Cathleen.

  8. Liesbethl zegt:

    Wat leuk zeg, les krijgen van Hein Vergeer.

  9. poppie zegt:

    Goedemorgen Jager

    Dat is leuk zeg dat jullie les kreegen van hein .
    Die ken ik nog wel haha.
    Dit jaar hebben we niet geschaats,misschien toch maar een xtje naar de schaatsbaan toe .

    Wens je een fijne week.
    Liefs poppie

  10. travel zegt:

    Hey Hein, hij heeft nog steeds zijn lange haar.

  11. Pasula zegt:

    Voor iedereen die op schaatsen staat en erop blijft staan (of glijden) zonder te vallen heb ik respect!

Geef een reactie

