Hot legs…38 jaar jong geworden…. :)


Ik kwam er vandaag achter dat ik een kabel had waarmee ik mijn mobiele
telefoon kon aansluiten aan mijn computer. Bij mijn vorige mobiel past al mijn
kabels niet en was van hetzelfde merk. Nu ik dus makkelijk foto’s van mijn
mobiel kon halen kwam ik er nog een paar tegen van mij in de sneeuw.
Deze mooie benen wilde ik u daarom ook niet onthouden, hahahaha…
Ik heb ze trouwens andersom voor de echte gexc3xafnteresseerden HIER
Bedankt aan iedereen die mij feliciteert, inderdaad, alweer een jaar ouder….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

18 reacties op Hot legs…38 jaar jong geworden…. :)

  1. Anoniem zegt:

    eey pap gefiliciteerd alvast 😛 en maak er een mooie dag van gr dannxc3xbf:P

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Brrr, dat is wel erg vroeg voor de korte broek. oma

  3. Renesmurf zegt:

    Zo ontdek je nog eens wat!

  4. pleeboy zegt:

    dus je was eigenlijk rijker dan je wist:-)

  5. Redstar zegt:

    Zo’n kabel kan alrijd van pas komen. Net zoals een korte broek 😀

  6. poppie zegt:

    Wow wat een sexy benen zeg !!!
    Gelukkig past je kabel nu wel altijd makelijk haha.
    Gefeliciteerd Jager met je verjaardag maak er een mooie dag van *SMILE*

    Fijn weekend
    Liefs poppie

  7. cathleen zegt:

    Hallo jager
    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Die arubaanse buren?
    Wat goed zeg.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  8. moppie zegt:

    heyyyyyyyyyyyyyyy jager gefeliciteerd met je 38ste verjaardag en een fijne dag.een fijne avond.een lekker weekend feesten maar.
    groetjes van marion en roland

  9. sillyme zegt:

    Heey!!
    van harte en maak er een mooie dag van!
    Met je geliefden en je nice legs!!

  10. francky zegt:

    van harte enz. Hopelijk een weekend zonder kater. Anders moet je maar wachten tot maandagmorgen dan kruipt dat beest vanzelf weer in zijn mand.

  11. Liesbeth zegt:

    Hey jij met je mooie benen, gefeliciteerd!

  12. Dan bij deze alsnog een welgemeend proficiat!!!
    Maarruuhhhh …. waar haal jij vandaag sneeuw vandaan?

  13. Pasula zegt:

    Van harte Jager en dat je die benen nog maar eens 38 jaar zo mooi kan houden!

  14. Patrick zegt:

    Nog ff en we zijn 40 wha wha

  15. Karel zegt:

    Congrats nog!

  16. Beeetje laat maar alsnog gefeliciteerd.
    Over de benen zeg ik maar niets hahahahah

  17. Renesmurf zegt:

    Van harte gefeliciteerd, aan allebei je benen!En de rest natuurlijk.

  18. lady Troy zegt:

    Mooie benen heb je Jager.
    Nog Gefeliciteerd met je verjaardag overigens.
    Alweer een jaartje ouder.
    Ik wens je een goed jaar toe! Knf. van LT

Geef een reactie

