Curling was het spannends op de Olympische spelen


Ik heb geen schaatsen, skiën of ijshockey gezien maar wel Curling!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Curling was het spannends op de Olympische spelen

  1. francky zegt:

    schaatsen, skixc3xabn of ijshockey moet ik niet zien. Van het gepresenteerde krijg ik al warm genoeg. Met deze meiden wil ik me wel op glad ijs begeven.

  2. Shit en dat heb ik nu net gemist hahahah

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Is wat ander dan sleetjerijden. oma

    ot. je kunt het plezierige gevoel in je hoofd krijgen met je 38ste, als je bloeddruk maar laag genoeg is.

  4. Redstar zegt:

    Curling is zeker een leueke sport om naar te kijken,. Zeker in de uitvoering zoals op de foto : P

  5. Renesmurf zegt:

    Ik vind het maar raar, dat geveeg.
    Maar ik vind dan ook alle sporten wel raar.

  6. pleeboy zegt:

    jij ook al?:-)
    en daarna zeker een andere joystick in je handen gehad:-)

  7. Martin zegt:

    Hahaa..das nog eens een mooie sport om na te kijken!!

  8. NickN zegt:

    Ik baal dat ik dit heb moeten missen

  9. poppie zegt:

    Whahahaha lachen zeg,maare heb je dit ook voor mannen *KNIPOOG*
    Dan wil ik wel naar sport kijken haha.

    Fijne dag jager.
    Liefs poppie

Geef een reactie

