Van modernwarfare 2 even naar World in Conflict

Inmiddels heb ik weer een nieuwe prestige modus bereikt in Modern warfare 2. Dat betekend eigenlijk dat ik weer op 0 kan beginnen met het verzamelen van de wapens die ik nu dus weer allemaal heb vrijgespeeld. Ik denk dat ik er nog even mee wacht om opnieuw te beginnen en daarom speel ik nu weer even wat andere games tussendoor.
Ik ben weer eens begonnen met World in Conflict. Een prachtige tactische game die op mij veel indruk maakte toen ik het voor de eerste keer speelde. Er is ook nog een update beschikbaar maar die moet ik nog aanschaffen. Ik denk dat ik dat wel ga doen want ook nu geniet ik weer enorm van deze game. Ook online is deze game goed te spelen en dat zal ik de komende dagen dan ook gaan doen.
De eerdere serie reviews van mij over MW 2 zijn HIER terug te vinden. 
Meer plaatjes HIER. Volgende week weer een nieuwe update.(klik groot)

Boven; In Seattle zijn de Russen binnengevallen en die ga we dus weer terug
de zee in schieten hier in deze missie.

Boven; Vanuit zee bestoken deze schepen mijn tanks…Kapot maken dus.

Boven; De space needle van Seattle dat duidelijk wordt bestookt..

Boven; Inzoomen op mijn tanks, de details zijn prachtig!(klik groot)


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

9 reacties op Van modernwarfare 2 even naar World in Conflict

  1. francky zegt:

    ziet er gewelddadig uit. LOL dan liever een spelletje uit de playboy

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dat is het spel wat zoon lief hier nu ook speelt, hij vind het erg goed. oma

  3. pleeboy zegt:

    dat die lopen 1 kant opstaan wil dus wat zeggen:-)

  4. Redstar zegt:

    World in Confilct heeft hier nog nooit gedraait. Het ziet er wel spannend uit moet ik zeggen

  5. lady Troy zegt:

    De foto’s zien er goed uit Jager.
    Fijne Zondag. Knf. van LT

  6. Liesbeth zegt:

    Neerknallen die russen dus! Game ze dan maar!

  7. poppie zegt:

    De plaatjes zien er wel mooi uit..maar dan kijk ik liever naar sport *LOL*
    Veel plezier met je spel .

    Liefs poppie

  8. travel zegt:

    Wou dit vind ik gaaf, vooral die schepen, schiet die russen maar weer op zee.

  9. Patrick zegt:

    Dat is wel de moeite om te klikken op de foto’s

Geef een reactie

