Weekendje zeeland..


Ik ga dit weekend naar mijn ouders in Zeeland, dus even geen updates maar
wel veel frisse zeelucht! Even ruiken wat Red star iedere dag ruikt en ook heb
ik mijn hardloop spullen mee om lekker door de duinen en over het strand te
rennen. Mijn stiefvader is vrijdag 19 maart jarig dus groot feest!
Burgh haamstede is de plaats van onze bestemming op Schouwe Duiveland.
Volgende week komt wel een verslagje over dit weekend en dus tot dan!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

13 reacties op Weekendje zeeland..

  1. francky zegt:

    Geniet van je ouders en de zeelucht. Goed om weer eens de batterijen op te laden en met nieuws voor je blog af te komen.
    Prettig weekend alvast.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dacht al dat je vrijhad, een log op woensdag verrad dat.
    Heel veel plezier, en een lekker zonnetje. oma

  3. travel zegt:

    Tjonge dan vallen jullie met de neus in de boter pot, lente weer. top.

  4. Redstar zegt:

    Die lucht zal je goed doen! : ) En van het rennen aan het strand zal je alleen maar genieten. Veel plezier en gefeliciteerd

  5. poppie zegt:

    Goedemorgen Jager

    Heel veel plezier bij je ouders.
    Ik las al bij Patrick dat je ook aan het hardlopen bent ook petje af voor jou hoor .

    Wens je een fijn weekend alvast.
    Liefs poppie

  6. Liesbeth zegt:

    Veel plezier bij je ouders in Zeeland!

  7. Alvast gefeliciteerd en ik hoop dat het weer een beetje meewerkt.

  8. Renesmurf zegt:

    Geniet er maar lekker van, en ik hoop dat je lekker aangenaam weer hebt!

  9. Pasula zegt:

    Hee wat lekker zeg, even uitwaaien. Ik hoop dat je genoten hebt.

  10. Martin zegt:

    En hoe was je weeken? lekker gejogged..;-)

  11. travel zegt:

    oja jullie waren in Zeeland, het was vast heerlijk.

  12. NickN zegt:

    Je heb groot gelijk, veel plezier !

Geef een reactie

