Acueel waarschuwing bord


Een actuele waarschuwing, grappig bedoeld maar een echt drama.
Ik heb niks met de kerk en geloof en dat zal ook zeker niet veranderen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

11 reacties op Acueel waarschuwing bord

  1. Anoniem zegt:

    Ha Jager,

    Een verstandig bord, de hakkelaar kan dan ook een uitkomst zijn. oma

  2. Renesmurf zegt:

    ha, het bord is wel geniaal zeg!

  3. pleeboy zegt:

    geloven in iets. en dan is de waarheid wel hard

  4. Redstar zegt:

    Whahaha prachtig man! Dit is echt humor : ))

  5. francky zegt:

    jachtseizoen voor geopend ?

  6. **Jans** zegt:

    Grappig maar helaas realiteit

  7. Patrick zegt:

    Ik woon in het katholieke zuiden en ben zo ook opgevoed. Hier hadden ze die borden in veel dorpen kunnen plaatsen.

  8. Liesbeth zegt:

    Echt een hele goeie Jager!

  9. En volgens mij is dit nog maar het topje van de ijsberg.

  10. Martin zegt:

    Ehh ik heb er ook niks mee..maar het bordje zegt genoeg..:-)

  11. els en olga zegt:

    Hallo liefk eeen mooie avond
    De zon ging op…een heel kleintje .. met veel wind
    en met de zon ook de hoop,
    Maar als de zon weer onder is gegaan,
    Hebben wij die dag iets
    geleerd van ons thuis
    De bladeren aan de boom
    zijn al groen gekleurd.
    Pasen is voor jou en mij
    Fijne dagen
    Ook met mooie herinneringen
    xxxjes van els en olga

Geef een reactie

