Het begrijpen van de islam?

a322497516[1]
Het instituut voor het begrijpen van de islam, het plaatje zegt dan toch alles?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

10 reacties op Het begrijpen van de islam?

  1. Karel zegt:

    Ik zie boobies!:)

  2. MrFrancky zegt:

    2 boobies en ene stijven zie ik

  3. Ahhhhhh nu snap ik het hahahahhah

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het is zo klaar als een klontje. oma

  5. Redstar zegt:

    Ja, dat is zo duidelijk als wat. : ))

  6. **Jans** zegt:

    tja haha het is maar net hoe je het bekijkt;)

  7. pleeboy zegt:

    hierin geloven wij allemaal
    hoef je geen moslim voor te worden:-)

  8. Liesbeth zegt:

    whaa echt tegek eigenlijk!

  9. Renesmurf zegt:

    Humor, dat kennen ze ook overal he! En zieke geesten.

Geef een reactie

