Fallout 3 Game add on deel 1

Dan nu toch weer even wat anders als modern warfare 2 omdat je niet
elke dag dezelfde game kunt spelen natuurlijk, ook al is het een hele goede!
De game die ik nu weer even ben gaan spelen heb ik uitgebreid met een
tweetal nieuwe missies. Helaas best duur en er is nog een uitbreidings pakket
maar ik weet nog niet of ik die ga halen. De game zelf, Fallout 3 is natuurlijk
een super game dus alleen al daarom is het meer dan de moeite waard om
daar weer eens mee te spelen en met de twee nieuw missies komen ook
weer nieuwe wapens, monsters en andere attributen
Als eerste heb ik de nieuwe missie operation Anchorage gespeeld dat zich
afspeelt voor de originele verhaal lijn en een simulatie is van een veld slag
in Alaska tegen de Chinezen. Best een gaaf stukje game maar een beetje
te veel rechtlijnig en lijkt dan meer op een gewone shooter.
De tweede missie heet ‘the pitt’ is een stuk langer en bevat een heel nieuw
speel gebied vol met slaven en die moet je bevrijden. Het is best een lange en
soms ook lastige missie die ik nog niet af heb, dus ik ga gauw verder!
Boven; een mooi beeld opgericht voor de baas van de slaven drijvers…

Boven; De slaven werken in een munitie fabriek, lekker warm daar….

Boven; Ikzelf in mijn gewonnen nieuwe outfit een winter uitrusting….

Boven; Een nieuw wapen uit operation anchorage, het Gauss geweer.

Boven; Nog een nieuw wapen en wel de infiltrator, schiet lekker weg…..


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

10 reacties op Fallout 3 Game add on deel 1

  1. Ziet er weer levensecht uit, morgen regen dus jij vermaakt je wel.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het is net of ik de jongens hoor kletsen, je kunt toch niet eleke dag ….. oma

  3. pleeboy zegt:

    voor een echte gamer is geen prijs te hoog:-)
    morgen slecht weer dus jij zal je vermaken

  4. Renesmurf zegt:

    Hoe realistisch het er uit ziet, ik mag toch hopen dat het nooit in werkelijkheid zal gebeuren.

  5. Redstar zegt:

    Ik zag FO3 bij de Mediamarkt staan, maar heb hem niet meegenomen. Eerst andere spellen uitspelen vond ik wijzer : )

  6. poppie zegt:

    Nou jij heb je niet verveeld met dit rot weer vandaag.
    Jeetje wat een regen he ba weet niet hoe het bij jou was maar hier alleen maar regen .
    Voor mij ff geen spelletjes meer op me laptop…hij is er moe van geworden hahaha.

    Fijne avond nog en morgen een mooie dag toe gewenst.
    Liefs poppie

  7. Pasula zegt:

    Heftig spel. En hoeveel slaven heb je ondertussen bevrijdt?

  8. Liesbeth zegt:

    Mooie review heb je gemaakt met die foto’s erbij!

  9. Martin zegt:

    Met dit slechte weer verveel jij je tenminste niet..haha,maar zo aan de foto’s te zien is het best heftig..;–))

Geef een reactie

