Bevrijdingsfestival limburg in Roermond


Hier in Limburg wordt Bevrijdingsdag onder andere in Roermond gevierd.
Ook dit jaar weer een groot feest en een bezoek dus meer dan waard.
Fans van Guus Meeuwis moeten er vroeg bij zijn want hij treed al op om
13:00 uur maar het hele programma tot na 22:00 uur met een optreden van
Miss Montreal. Ik heb Guus al live op Bospop gezien maar het altijd een
feest! Voor meer informatie KLIK HIER en mooie dag gewenst!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn muziek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Bevrijdingsfestival limburg in Roermond

  1. MrFrancky zegt:

    Miss Montreal ? nooit van gehoord.
    Blonde miss ??

  2. pleeboy zegt:

    hier gaat het werk boven plezier helaas:-(
    maar veel plezier straks

  3. Redstar zegt:

    Ik moet helaas deze keer overslaan. Ik moet werken, en woon te ver weg : )

  4. Renesmurf zegt:

    Je hebt er dus flink van genoten!
    Ik heb het vandaag lekker rustig aan gedaan.
    Morgen weer werken, das toch een beetje jammer.

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gelukkig is het vandaag een echt feest geworden. oma

Geef een reactie

