Voor Iron man 2 of voor ACDC naar de bios?

97e0cd6cb5[1]
Het is de nieuwe cd van ACDC met veel oude bekende hits en als je naar
de film Iron man 2 gaat dan zul je deze nummers ook wel te horen krijgen.
Ik ben geen liefhebber van superhelden films maar misschien ga ik deze
toch maar eens in de bioscoop zien. Al was het alleen maar voor de muziek!
Onder ‘lees meer’ de song lijst en een de ed2k link voor de liefhebbers….



Klik op het plaatje voor de ed2k Link als je bijvoorbeeld e-mule hebt….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn muziek. Bookmark de permalink .

11 reacties op Voor Iron man 2 of voor ACDC naar de bios?

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Onze karoetsie is er ook een fan van, de oudjes doen het nog goed. oma

  2. Ik luister wel naar de CD en dan het liefst loeihard.

  3. Renesmurf zegt:

    Nee, ik luister wel muziek via de radio, dan komt het ook het meest tot zijn recht.

  4. pleeboy zegt:

    die groep heeft niet mn voorkeur, maar via een film zie en hoor je het vaak wel anders:-)

  5. Redstar zegt:

    AC/DC is toch ook wel een van de betere oude bands. De muziek blijft het doen.

  6. MrFrancky zegt:

    ik koop de cd en ga naar de film kijken.
    Eerst mijn comics nog eens uit de kast halen.

  7. Pasula zegt:

    Ja zo’n liefhebber als jij… dan zou ik ook ervoor naar de bios gaan.

  8. Martin zegt:

    Hmm weer een goede reden om eens uit te gaan toch? ;–))

  9. lady Troy zegt:

    Heb jij dat nou ook?

    Ik heb nog steeds, net als die andere 60% van de kiezers, geen idee waarop te gaan stemmen.
    Veel mensen weten het gewoon niet meer
    en ik ook niet.

    Er is nog nooit zoveel dieren dood gemaakt in NL in alle Eeuwen niet, sinds, de Dieren Partij in de Tweede Kamer belandde.

    En de PvdA heeft alle vorige Verkiezings beloftes geschonden.

    Dus daar kan je ook al niks van op aan.

    Nou ik ga ze niet allemaal noemen, maar ik weet het echt niet, waarop te gaan stemmen.

    Trouwens al stemt er steeds minder tm de helft
    of meer niet van het electorale volk, dan nxc3xb3g heet het 100%,
    of er 100% van de kiezers gestemd heeft!
    En zijn de 100% zetels verdelingen er naar.
    Het heeft sowieso iets van vals spel, wat er alzo gaande is.
    ipv. 50% minder aan zetels worden er verdeeld…
    over de mee doende Partijen.
    Dat houdt ze hoogst waarschijnlijk 4 jaren aleter…xc3xa9n eerlijker… ed. met die afgedekte lege zetels…in de Tweede Kamer!
    Ja toch!?

    Hxc3xa9 fijne dag wens ik je.
    Knf. van Lady Troy

  10. Patrick zegt:

    Die gaan al jaren mee. Ooit is vrijwilligers werk gedaan in een hardrockcafe. Daar stond deze muziek geregeld op.

  11. NickN zegt:

    Geef mij maar een cd die film hoef ik niet te zien 🙂

Geef een reactie

