Bukken voor de nieuwe Robin Hood!


Er is weer een nieuwe Robin Hood film uit maar wel bukken bij de poster!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn films, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

9 reacties op Bukken voor de nieuwe Robin Hood!

  1. MrFrancky zegt:

    een collega is gisteren wezen kijken en vond de film boeiend en afwisselend.

  2. Patrick zegt:

    Lijkt me wel een mooie film maar of ik er voor naar de bios ga is de vraag.

  3. SJAAK zegt:

    jha, ik zal vooral uitkijken, want ik zou niet graag geraakt willen worden, en dat zou heel jammer zijn, want ik weet niet waarom ik dit typ, maar het moest iets zijn en dit is iets:P
    dusja!!
    whahaha:D
    nu heb je je reactie!

  4. SJAAK zegt:

    ik ben niet gedwongen dit te typen, maar er werd me heel lief gevraagd om een reactie te geven, maar ik wist niks, want op dit moment ben ik een beetje inspiratieloos,
    dus vandaar mijne saaie reacties,

    maar geen commentaar verder want het plaatje is goed;)

  5. pleeboy zegt:

    die gozer staat wel goed voor (de) paal:-)

  6. madbello zegt:

    Die staat veilig achter een stevig stalen pilaar 🙂

  7. Liesbeth zegt:

    Waarom? Ik snap ‘m niet..

  8. jager zegt:

    @liesbeth; goed naar de poster achter de man kijken en waar staat die pijl op gericht?

  9. travel zegt:

    de film kreeg hier 2 sterren.
    Voor Liesbeth is dat nu te laat Jager ;)) ze is niet meer …

Geef een reactie

