Zeer slecht in Fallout 3

Ik ben dus vorige week maar weer eens opnieuw begonnen met Fallout 3
nadat ik eerst de game updates had gespeeld waarover ik vorige week
schreef.(klik)
Dit keer hang ik de slechterik uit en ga plunderend en stelend
door het landschap rondom en in het post apocalyptische Washington DC.
Er is nog een 2e update pakket maar die kan ik nergens vinden. Ik ga straks
maar even naar Bol.com surfen of ze die daar hebben…

Boven; Mijn kamer in de Tenpenny Tower in een Chinees Camouflage pak.

Boven; Uitzicht vanaf mijn appartement van hotel Tenpenny Tower… In mijn
pyama van het uitzicht genieten….(klik groot)

Boven; ik ben erg slecht deze keer met slechte Karma….Stelen en roven en
plunderend door het land trekken is ook wel eens leuk….(klik groot)

Boven; Down town Washington DC is nog steeds een zooitje…(klik groot)


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

13 reacties op Zeer slecht in Fallout 3

  1. MrFrancky zegt:

    hopelijk wordt dit scenanio geen werkelijkheid.

  2. pleeboy zegt:

    je weet hoe het met de slechterikken afloop he:-)

  3. Redstar zegt:

    Ik bestel tegenwoordig met enige regelmaat bij Bol. Ze hebben er echt enorm veel.

  4. bol.com… gemakkelijk en snel… dus…

  5. Pasula zegt:

    Ik vind dit spel wel heel sombere kleuren hebben, dat valt me gewoon op.

  6. paco zegt:

    Die onderste foto; is dat Wilders in een asielcentrum ?

  7. Martin zegt:

    Wat fijn dat je zo lekker online kunt winkelen he..;–))
    En jou skills dat komt vast goed hahaaa.

  8. oma zegt:

    Ha Jager,

    Hier heeft jonge DJ een hele update van de pc gehad, hij heeft nu mijn pc voor het spel Splinder cell conviction.
    Een goede week gewenst. oma

  9. sillyme zegt:

    ken het niet. Hier zitten we momenteel in de WOW-fase geloof ik. En daar wordt ik al niet helemaal goed van….. En wel verscheidene andere games van dit genre natuurlijk…..
    (ik ben geloof ik de enige die zich er niet mee bezig houdt) Beetje een buitenbeentje van de familie!

  10. Liesbeth zegt:

    Veel game plezier met dit spel.

  11. Je zal je lol weer opkunnen met dit spel.
    Of topic, het uitdelen van de haring en wittebrood zxal supersnel gaan met die adhd-er ahahahahahh

  12. travel zegt:

    word tijd dat er een bezem door gaat.

  13. Pingback: Fallout 4 preview | Jagers weblog

Geef een reactie

