Dubbel kijken naar WK?

Argentinixc3xab (2-0 zege op Griekenland) en Zuid-Korea (2-2 tegen Nigeria) plaatsten zich dinsdagavond voor de achtste finales van het WK. Natuurlijk is er in huize Jager ook gekeken. Nou eigenlijk is het niet zo natuurlijk want erg veel heb ik nog niet gezien van het WK vanwege werk en interesse. 
Dit keer was het spannend wie als tweede door zou gaan en aangezien ik even niks te gamen had ben ik maar mee gaan kijken. Ik heb dus mijn pc maar op de ene wedstrijd afgestemd en de andere wedstrijd volgden we via TV. Dubbel kijken dus maar helaas, Nigeria haalde het niet dus nu gaat Zuid Korea door.
Ook heel knap maar ik had het Nigeria gegund maar morgen beter, dan komt Ghana en die gaan wel door ten koste van Duitsland. Dat zou wat zijn!(klik)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

9 reacties op Dubbel kijken naar WK?

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ha LOL, je bent helemaal op de hoogte van de wedstrijden.
    Tja hoever komt oranje, wat denk jij? oma

  2. Lady Troy zegt:

    Zou mooi zijn als we de volgende ronde ook door komen.
    Dat geeft langer TV kijk plezier…en overal meer gezelligheid.
    Nou ja als je er niet ban houdt kan je nog altijd PC)en gaan…
    of met mooi weer naar buiten gaan.
    Ik wens je een fijne midweek. Knf van Lady Troy

  3. NickN zegt:

    Dat zou ik zo mooi vinden. Ik hoop dat Servixc3xab wint van Australixc3xab en Duitsland van Ghana klop krijgt….. Olxc3xa9 olxc3xa9 olxc3xa9xc3xa9xc3xa9

  4. MrFrancky zegt:

    nu Belgie niet meespeelt stem ik voor de Nederlanders.

  5. jager zegt:

    Jammer, niet gebeurt:<

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    ot. ik vond de gratis monteur wel makkelijk, anders had ik de installatie zelf wel gedaan.
    Ach die jongens draaien gewoon productiewerk.
    Moet alleen nog de email adressen aanmaken maar dat wil op een of andere rede niet, kom niet op de juiste pagina. oma

  7. Pasula zegt:

    2 schermen tegelijk met verschillende wedstrijden haha, dan zou ik er toch maar eentje opgenomen hebben. 😉
    Ik volg het helemaal niet, ik las op een ander weblog dat Nederland vanavond weer speelt, mooi: shoptijd!

  8. Redstar zegt:

    Gelukkig kijk ik niet zeg. 2 schermen

    ot: ik ben nog steeds vrijwillig zelfstandig. Een clixc3xabntenraad, is net zoiets als een dorpsraad, of een gemeentenraad!

  9. maar wel vermoeiend dat dubbele hoor…

Geef een reactie

