Grillen met Jager

Afgelopen zondag met Vaderdag heb ik een BBQ set gekregen compleet met schort en marsh mellows.  Ik ben natuurlijk verstandig en heb met dit mooie weer maar een paar dagen vrij genomen om lekker van het mooie weer te kunnen genieten en om te barbecuexc3xabn.
Gisteren hebben we heerlijk gegeten en ook vandaag gaan de biefstukken op de gril.
Rechts sta ik met mijn Grill set net te doen alsof ik niet weet dat ik op de foto genomen wordt. Het schort draag ik natuurlijk even voor de sier maar ook omdat erop staat dat ik de lekkerste papa ben…Qua grillen toch waarschijnlijk?
Heerlijke corona's erbij en een glaasje whisky tussendoor. Het lijkt wel bijna vakantie!
Vanavond natuurlijk weer even voetbal kijken en dan maar hopen dat het Nederlandse elftal eindelijk gaat swingen want ik ben wel toe aan een goede partij voetbal.(klik foto's groot)


Boven; De lekkerste papa, nou het smaakte heerlijk dat gegrilde vlees!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

16 reacties op Grillen met Jager

  1. Renesmurf zegt:

    Dat is een mooi kado, daar heeft het hele gezin wat aan! Slim bekeken.

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    Ja ze weten wel wat lekker is, pas maar op straks willen ze jou ook nog proeven. LOL.
    Ze hebben weer gewonnen, prachtig zeg.
    Hebben jullie ook zo geschreeuwd en getoeterd? oma

  3. Jager zegt:

    @oma; nee geen toeters, respect maart was wel lekkere wedstrijd!

  4. Pasula zegt:

    Haha erg leuke foto’s! Daar scoor je zeker mee (en met je vlees natuurlijk!)

  5. Redstar zegt:

    JE weet iig wat je deze zomer mag doen als het weer goed is

  6. mcflurie zegt:

    Vandaar dat je niet reageerde op de e-mail op het werk!
    geniet van de vrije dagen…

    ik zie je op Bospop….. over 2 weken.

    Frans

  7. Lady Troy zegt:

    De smaakpapillen hier doen goede zaken, bij het zien van al dat lekkers, dat ligt op je, gekregen BBQ
    Gelukkig we zijn door bok de WK en nu op naar de volgende ronde Jager.
    Lekker weer voor het weekend is ’t he.
    Geniet ervan. Knf. van LT

  8. Lady Troy zegt:

    ps. bok de WK …is moet zijn…op de WK

  9. De wedstrijd gisteren was weer niet grandioos maar ja de punten tellen he.
    Je kan je nieuwe barbecue nu wel gelijk lekker uitproberen de komende dagen.
    Alleen wel met schort aan hoor hahahahha.

  10. jolanda zegt:

    Mooi hoor, en die 20 kilo lichter staat ook goed…..X

  11. oma zegt:

    Ha Jager,

    Deze zul je de komende dagen hard nodig hebben, en maandag zeker. oma

    ot. karoetsie repareerd ook pc’maar wel met zijn eigen gereedschap. LOL

  12. cubriktravel zegt:

    op kolen dan krijg je dat extra smaakje.
    Als je te lang in de zon staat krijg je een afdruk van je schort 🙂

  13. sillyme zegt:

    heey, ik heb er mezelf eentje kadoo gedaan. (hoewel ik tegen mijn husband zei dat ie voor hem was, kon hij m in elkaar zetten) Verder mag mijn partner er echt niet aankomen want die kan het echt NOT.

    Voorlopig blijft het nog even zonnig dus geniet ervan, en van je schort natuurlijk!!

  14. poppie zegt:

    Zo je bent maar verwend zeg met vaderdag .
    Heerlijk hoor al dat vlees…de foto vind ik leuk gemaakt .
    Groot gelijk dat je vrij heb genomen om lekker van het mooie weer te genieten .

    Een mooi weekend wens ik jullie toe.
    Mar dat gaat vast wel lukken met de nieuwe BBQ *SMILE*
    Liefs poppie

  15. madbello zegt:

    Geweldig, het staat nog goed ook 🙂

  16. Liesbeth zegt:

    haha ja zo’n schort past je wel ;). Ik ben nu momenteel aan het bbquen, nog even en het is klaar.

Geef een reactie

