Santa Fe event Horst.

Vandaag zijn we naar het Santa Fe event bij Horst(klik) aan de Maas geweest. Ik had het affiche al een paar keer in het centrum gezien en het leek me wel een een bezoekje waard.
Santa Fe is van oorsprong een vereniging van mensen uit Noord- en Midden-Limburg, die een of meerdere legervoertuigen uit de Tweede Wereldoorlog bezitten en deze vaak uitvoerig hebben gerestaureerd en met veel liefde rijdend houden. Daarbij gaven ze een demonstratie van een vuurgevecht met de echte oude wapens en ook een aantal tanks. Ik heb er een stukje van gefilmd maar dat  moet ik eerst nog omzetten zodat ik het naar You tube kan uploaden.
Best leuk om die oude voertuigen en wapens eens van dichtbij te zien.
Onder een aantal foto's van het event.(klik foto's groot)

Boven; Oude voertuigen en tanks, een mooi gezicht(klik groot).

Boven; Ook in de lucht was er het een en ander te zien(klik groot).

Boven; Een demonstratie aanval samen met het Franse verzet en een
sherman tank. Op de achtergrond meer tanks.(klik groot).

Boven; Een heel werk om die voertuigen te onderhouden lijkt me.(klik groot)

Boven; Denise samen met een vriendin even showen.(klik groot)

Boven; Jeep voorzien van Duitse helm en munitie.(klik groot)

B
oven; Machine geweren, Bazooka's en allerlei ander wapen tuig!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

13 reacties op Santa Fe event Horst.

  1. SJAAK zegt:

    HEEl LEUK:d

    JHA IK MOET ALTIJD SHOWEN WANT HET IS NAMELIJK BELANGRIJK DAT IK OVERAL WEL EENS GEZIEN BEN;)
    WANT DAN KRIJG IK TENMINSTE STATUS:o
    WAS WEL LEUK OM ALLEMAAL TE ZIEN;)
    TOCHH??

    CIAO XX

  2. cubriktravel zegt:

    Ik dacht eerst hey dit is een game maar nee sana fe.
    Stoere voertuigen.

  3. Leuk he om dat soort dingen mee te maken.
    Ik vind het altijd prachtig die oude legervoertuigen.
    Off topic, nog steeds aan het barbecuen hahahah

  4. moppie zegt:

    heyyyyyyy jager dat ziet er leuk uit zeg je hebt weer wat leuks gezien.gaaf zeg die mooie voertuigen en zo. een prettig weekend de groetjes van marion en roland uit de tuin buiten.

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dat is erg leuk om eens va dicht bij mee te maken en te zien, en het weer zat mee. oma

    ot. Edwin Rutten heeft wel geprobeerd te zingen, maar het is geen succes geworden.

  6. pleeboy zegt:

    dat zijn altijd de leuke evenementen
    in september hebben wij een grote vliegshow op de hei dus dat word genieten

  7. Pasula zegt:

    Spekkie voor jouw bekkie! 😀

  8. Redstar zegt:

    Ik hou daar ook wel van. HEt straald wat uit, en die voertuigen zijn vaak een lust voor het oog.

  9. madbello zegt:

    HA HA, back to de roots, daar voel de je wel thuis zeker.

  10. Renesmurf zegt:

    Oorlogstuig, daar blijf ik verre van.
    De oorzaak van dood en verderf, maar ook verdediging natuurlijk, dat ook.

  11. Lady Troy zegt:

    Mooie foto’s en veel nostalgie en jammer dat het niet naast de deur is voor je, die club!
    Vandaag NL.Sl
    Wat denke je? Winnen we het?
    Ik denk en hoop van wel Jager.
    Knf. van LT

  12. Liesbeth zegt:

    voor zo’n auto moet je wel even showen! Leuke foto’s!

  13. cathleen zegt:

    Leuke foto’s jager
    Leuk je bbq schort en je cadeau natuurlijk van vaderdag.
    Verstandig van je om vrij te nemen.
    Is nog mooi weer.
    Groetjes Cathleen.

Geef een reactie

