Diploma uitreiking Denise

Ja ik zei het gisteren al, het blijft feest in huize Jager. Vandaag was dan de
Diploma uitreiking op school. Ook gelijk eigenlijk de laatste keer op die
school, het Raayland college. Alle drie de kids hebben nu op die school
gezeten en nu is de laatste eraf. Ze gaat nu verder leren voor Media en
Design in Nijmegen. (klik groot)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

12 reacties op Diploma uitreiking Denise

  1. MrFrancky zegt:

    de tijd vliegt snel als je bedenkt dat de kinderen ooit als kleuter hun school carriere begonnen zijn.

  2. Jager zegt:

    Ja als je dat dan weer ziet denk ik terug aan 1991, mijn laatste school diploma, zooooo lang geleden!

  3. moppie zegt:

    heyyyyyyyyyyyy jager het ziet er wel goed uit de diploma en nu verder he het is al een groote meid 18 jaar geworden gisteren en nu de rest komt van zelf wel he.denise veel succes verder wat je ook gaat doen met je studie school groetjes van marion en roland

  4. Renesmurf zegt:

    Van harte gefeliciteert, dit is een definitieve einde van een tijdperk! En voor haar het begin van een nieuwe!

  5. karoetsie zegt:

    Ha Jager,

    Een mooi moment het tekenen van je diploma.
    Denise gaat een leuke studie volgen. oma

    ot. het gaat wel goed met mijn hand, alleen de linkerhand belast ik te veel, dus stapje terug.
    type met 1 vinger.
    Morgen 1-0 voor oranje.

  6. Lady Troy zegt:

    Een leuke foto van een gewichtig moment Jager, voor je dochter. Ze gaat lijkt me wel een leuke vervolg opleiding doen. Hopelijk heeft ze daar net zoveel succes mee.
    En ja de sport en wel de Topsport, lekker spannend vandaag.
    Mijn DJ moet net op die tijd voor contrxc3xb4le foto’s ed. naar de oogarts in het Ziekenhuis.
    Kan je net even afzeggen, want de afspraak tijd was een half jaar terug er voor gemaakt.
    Maar zei DJ, zeker weten, ik heb de grote snelweg waarschijnlijk alleen voor me om die tijd er naar toe!
    Gezellige spannende TV kijkmiddag wens ik je Jager.
    Hier wordt het een poosje druk TV kijken, want we kijken ook 3 weken hier na nl.
    ]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/01/1277995425-810.png%5B/img%5D
    Knf. van LT

  7. Lady Troy zegt:

    Sorry plaatje niet gelukt.
    Misschien nu wel, anders pech gehad. Knf. van LT
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/01/1277995425-810.png

  8. Redstar zegt:

    Dat is een leuke opleiding die ze gaat volgen zeg! Proficiat 😀

  9. pleeboy zegt:

    het geeft wel een lekker gevoel als je dat kan zeggen als trotse vader:-)
    wat word onze volgende stap:-)

  10. Pasula zegt:

    Ze was jarig xc3xa9n haar diploma, dit wordt een topjaar voor haar!

  11. poppie zegt:

    Weer een feestje hahaha.
    Gefeliciteerd met je diploma Denise
    Daar mag papa Jager zeker trots op zijn .
    Net wat Pasula zegt …dit is een topjaar voor haar *SMILE*

    Liefs poppie

Geef een reactie

