Kleintje van de scheids?

063a9cbbf7[1]
Pluisje(Maradonna) ook naar huis , we gaan hem een klein beetje missen…
Ik heb het niet allemaal gevolgd maar natuurlijk wel Nederland gezien en
ook vandaag zitten kijken naar Duitsland tegen Argentinixc3xab
Nu nog een Finale Nederland Duitsland, lijkt me een geweldige afsluiting!

 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

15 reacties op Kleintje van de scheids?

  1. madbello zegt:

    HA HA HA, echt een geweldiger foto weer 🙂

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    De kans komt zeker steeds dichter bij dat het straks Nederland – Duitsland wordt, zeker na de overwinning van Nederland en vandaag van Duitsland met 4-0. oma

    ot. Kees Pruis komt uit de jaren dertig en we zingen ze nog mee als het moet.

  3. Jager zegt:

    Ok jaren 30 dat is net iets voor mijn geboorte:P

  4. Renesmurf zegt:

    Als we maar winnen, alles, en dan zijn we kampioen!

  5. pleeboy zegt:

    prachtige foto na al zijn daden

  6. Redstar zegt:

    Het zou zomaar kunnen dat we tegen de duitsers moeten ja
    Pluisje is een geweldige kerel

  7. Mrfrancky zegt:

    die foto hoeft geen uitleg.
    LOL

  8. Lady Troy zegt:

    We hebben weer is gewone TV gekeken en
    een spannende detective ipv. 2x per dag een voetbalwedstrijd.
    Verder wachten tot Dinsdag!
    Maar de Tour hebben we ook zitten kijken.
    Wat veel belangstelling was daar voor.
    Ik wens je een fijne nieuwe week.
    Knf. van Lady Troy

  9. Pasula zegt:

    Een hele goeie foto, precies het juiste moment. Ik zag de wedstrijd Argentinixc3xab – Duitsland ook, mijn 1e wedstrijd die ik ooit zag!!

  10. Liesbeth zegt:

    Ja dat hoop ik ook, eerst maar morgen zien hoe het afloopt.

  11. Bedankt voor de reacties de afgelopen dagen.
    Door alle drukte rondom 4 dagen Leidse Lakenfeesten ben ik even niet aan reageren toegekomen.
    Vanaf morgen ben ik er weer helemaal bij.

  12. pleeboy zegt:

    het zou wel mooi zijn
    de duitsers verslaan de moeilijke en wij maken ze dan af:-)

  13. poppie zegt:

    Whaha leuke foto.
    Ben ook erg benieuwd tegen wie we moeten spelen als we door gaan vanavond ….maar natuurlijk gaan we door haha.
    Ik denk dat als we door gaan ook tegen de Duitsers moeten nou dan woord het weer een spannende wedstrijd.
    Vanavond is het weer oranje in het poppenhuisje *LOL*

    Fijne dag Jager .
    Liefs poppie

  14. cubriktravel zegt:

    we zullen zien NEDERLAND ZIT IN DE FINALE.
    Leuke trainer Maradona, de zilveren vos 😉

  15. NickN zegt:

    Wie weet komt je wens wel uit….. 50% kans 😉

Geef een reactie

